Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder av valpene!(flere bilder i dag)


Lazita

Recommended Posts

Det var ikke så enkelt som det er med de voksne altså(har litt vondt i fingrene enda da de tok feil av fingre og godbiter hele tiden.

De valpene som det står solgt på er valper som er plukket ut av kjøpere, men de fleste er solgt altså jeg bare vet ikke hvem som går til hvem helt enda.

Rd1.jpg

Største valpen.

Besj1.jpg

Nest største

Gul1.jpg

Mellom stor

KopiavRosa1.jpg

like stor som den over bare jente.

KopiavSvat1.jpg

Minsten.

Lilla1.jpg

Nest minst.

Har ikke de blitt store og fine nå da? :) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodebilder(eller et forsøk på hodebilder i hvertfall) :( ikke alltid enkelt å få dem til å se rett fram mot kameraet.

Besj.jpg

Nest Størst

Gul.jpg

Mellom stor

Lilla.jpg

Nest minst(betilt)

Rosa.jpg

Jenten mellom stor.(bestilt)

Rd.jpg

Største valpen

Svart.jpg

Minste valpen.(bestilt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte! :( Får de sånne fancy navn av deg etterhvert eller bestemmer kjøperne det?

jo no skal du høre, vi har jo ikke noe kennelnavn enda men prøver å tenke ut et passendes.

Navn derimot har jeg funnet til dem.

Guttene skal hete:- Little white Emir - Little White Beautifull Eicko - Little Snow White Enzo - White Beautifull Eros - Little White E-Rex(kjøper har valgt navn)

Tispen: Little White Evita.

Så får vi håpe NKK kan klare å godkjenne navnene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine navn! Lett å kjenne igjen at de hører til samme kull da, selv om de ikke har kennelnavn. (og at de er små og hvite skjønner man jo med engang! ;) )

Ja ikke sant, måtte jo finne på noe synes det ble så lite med bare enkle navne på dem liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Da var alle valpene solgt, og nå sitter vi her med 4 valper i hus og skal kanskje ta turen til stavanger på fredag og lever dem siden det virker som det er ekstremt vannskelig for kjøpere å komme å hente valpene sine så gjør vi det sånn. hvis ikke vi bare ber dem komme over med båten fra stavenger så står vi på andre siden og venter på dem.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Synes jo det med en ny hund var en god ide, hvertfall med at de kan også være med.  Min har ingen hemninger her heller, så jeg må sette begrensninger- det driter ho hardt i.. Vi driver med nosework, men er ikke det beste miljøet her nede.. Synes også det er rart å ha gammel hund, det er mange begrensninger- men mye herlig også..
    • Ja, og stresser. Det er jo så mye som ikke er klart....
    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...