Arcticaa Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Hei! nå er det leeengesiden jeg har vært ute å tatt bilder av firbente. er det noen som har lyst på bilder nå i høst? håpet kanskje å få noen før snøen kommer. slik fungerer det - jeg får være med å ta bilder, jeg tar ikke betalt for det! jeg legger ut de beste bildene på facebooksiden min. dere kan bruke/dele disse bildene som dere vil. dersom dere ønsker kan dere kjøpe et høyoppløselig utgave av bildet (hvis dere vil printe det ut eller ha høyoppløselig til hjemmeside etc). Jeg bor i Oslo! send meg gjerne en pm. legger ved et bilde av en fotoshoot tidligere i høst av fine Mayah til @Heidihj 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Ja, jeg vil! Og gjerne ganske raskt, sånn at de ikke rekker å røyte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Jeg òg vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Albert vil bli gjerne bli fotografert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 11. November 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 @SandyEyeCandy @Tinkie @tmp så hyggelig at dere er interessert. Kan dere ikke sende meg en pm med detaljer om når det kan passe? Jeg er student men ganske fleksibel. kan avsi litt tid i ukedagene på ettermiddagen. etv er jeg ledig mye i helger. tenker da spesielt i forhold til lysforhold! det beste tidspunktet vil være fra 10-14/15( tenker kanskje da spes i helger) tiden nå. Jeg bor sentralt i oslo så kan komme meg til de fleste steder via kollektiv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Anbefales på det sterkeste! Superhyggelig jente, og en veldig dyktig fotograf Hun har tatt flere av favorittbildene av mine hunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Jeg har sååå lyst! Men jeg vil ha "frie" bilder, men Aron kan ikke gå løs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Jeg vil også Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 11. November 2015 Rapporter Share Skrevet 11. November 2015 Jeg vil og, men det vet du jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts