SoppenCamilla Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 Vi gikk en liten tur i skogen for første gang i dag! Det var rart. Masse å lukte på, smake på, og løpe i. 20 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 Så herlig Blir valpesyk jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 Så søt! Liker det svarte i ansiktet veldig godt . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 Så herlig Blir valpesyk jo!Enig! Haha, ikke i valpesyken, da, jeg er dårlig på å ha valp, tror jeg. Gleder meg til han blir voksen, selv om han er søtere enn bløtkake nå! Så søt! Liker det svarte i ansiktet veldig godt . Ja, det er en av grunnene til at det ble han og ikke broren. Likte så godt maska, og den hvite tegningen i ansiktet hans. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 Enig! Haha, ikke i valpesyken, da, jeg er dårlig på å ha valp, tror jeg. Gleder meg til han blir voksen, selv om han er søtere enn bløtkake nå! Ja, det er en av grunnene til at det ble han og ikke broren. Likte så godt maska, og den hvite tegningen i ansiktet hans. Jeg er også dårlig på å ha valp Liker hunder best voksen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 15. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2015 Synes også det er deilig når valpetiden er over, men så kjenner jeg litt på valpesyken når jeg ser sånne bilder av en liten whippsetass i den store verden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Finingen Men du, hvordan uttaler man navnet egentlig? jeg har tenkt "Skip" med hard K som i engelske "skipping down the road". Eller som i det norske "mitt skip er lastet med?" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 16. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Finingen Men du, hvordan uttaler man navnet egentlig? jeg har tenkt "Skip" med hard K som i engelske "skipping down the road". Eller som i det norske "mitt skip er lastet med?"Haha, det har jeg aldri tenkt på før! Det er Skip som i engelsk "Skippy the bush kangaroo". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Oh'Lord han er jo til å spise opp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Gratulerer med nyydelig tass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 16. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2015 Han er så nydelig! Gleder meg til å valpekos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts