Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet
Du er kjent med premiererosettes antar jeg?

Jepps :) ok rosetter, men opplever de litt "billig" inntrykk når pyntebåndene faller av osv..

Men de er under vurdering :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet (endret)

Såvida inte kvalitén på silvi har förändrats drastiskt de sista åren så kan jag i vart fall gå i god för att de håller.

Endret av TrasselTrollet
  • Like 1
Skrevet

Det er de @Line nevner først ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

:lol: Somsagt jeg husket ikke hvor de var fra, bare england :P

Skrevet

Husker ikke hva de britiske AGN har brukt heter, men kanskje @mokken eller @AnetteN gjør?

God kvalitet og veldig pene :)

Det er de @Line nevner først ;)

Det stemmer! :) Så vidt jeg vet har ikke vi erfart at pyntebåndene faller av de. Jeg synes i hvert fall de er veldig fine.

• Like 1
Skrevet (endret)

Vet heller ingenting om pris, men jeg har to store, fine fra rosettfabrikken og to vanlige fra flaggfabrikken som holder godt :)

Edit: NKK har vell brukt Birdbrook tidligere?

Endret av maysofie
  • Like 1
Skrevet

Kaninhoppemiljøet (og enkelte avlsforeninger) bestiller mer eller mindre alle sine rosetteter fra Råhøjgård Rosetter :) Bestilte disse selv når jeg satt som hoppeleder i den ene klubben, og har vunnet flere stk på konkurranser. Syns de er kjempefine og god kvalitet! Jeg har heller ikke opplevd noe negativt, og veldig hyggelig folk!

• Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda røyter å vi trenger en børste. Jeg kommer ikke på hva vi har brukt før. Det er kun for å få av litt hår nå under røyting, ellers får pelsen greie seg selv her i gården. For øyeblikket virker det som det er mest dekkhår type pels hun har.
    • Enig, "gamle erfaringer" er vanskelig å bli kvitt. Skal ikke mye til hos oss heller før gammelt grums flyter opp. Bra hun får oppfølging av fagfolk, som sikkert hjelper med å holde fokus på hunden som ER og ikke hunder som VAR🌸
    • Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...