Wheaten terrier Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Ønsker meg noen bannere, så om noen gidder eller har tid til å lage et til meg så blir jeg gla Tar gjerne imot flere forslag Og tusen takk til dem jeg har fått banner av før Her er bl.a. noen bilder: http://forum.hundesonen.com/index.php?showtopic=7715 Det er også bilder på hjemmesiden min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Kan prøve jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Her er noen forslag..! Bare kom med ønsker til farger osv altså!! Eller utseende.. Synes det er moro å lage bannere jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Kan noen lage til meg å? Bare velg her : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Kan prøve å få gjort det i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 24. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2006 oki, takk maria du er en knupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2006 Bare si ifra om du vil ha noe annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 24. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2006 Vil du lage til meg og? Bilder ligger på hjemmesiden min. Bare se under Januar 06, og bruk begge hundene. (den røde og den røde og hvite, det ligger vel andre hunder der og så...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2006 Vil du lage til meg og? Bilder ligger på hjemmesiden min. Bare se under Januar 06, og bruk begge hundene. (den røde og den røde og hvite, det ligger vel andre hunder der og så...) Hehe.. Kan prøve!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 24. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2006 Bare si ifra om du vil ha noe annet.. Åhh den ble jo bare helt nydelig da, du er super duper du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 24. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2006 Her er din: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 25. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2006 Tok meg friheten til å lage noen, jeg og.. Tjorven: Lady og Fiona: Oscar og Robin: Glemt noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 25. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2006 WOW du er jammen flink Julie TAkK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 WOW du er jammen flink Julie TAkK Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 åå så flinke Ville vel ikke laget til meg å? ett litt større som jeg kan ha øverst på siden, og ett i vanlig størelse? Bilder finnes her: http://www.aussienluna.com Det ene banneret vil jeg ha like stort som det som er øverst på siden min Så kan det stå "Australian shepherd" med bilde av Luna på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 åå så flinke Ville vel ikke laget til meg å? ett litt større som jeg kan ha øverst på siden, og ett i vanlig størelse? Bilder finnes her: http://www.aussienluna.com Det ene banneret vil jeg ha like stort som det som er øverst på siden min Så kan det stå "Australian shepherd" med bilde av Luna på. Vi får se hva vi får gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Heisann jeg kan lage banner til deg visste du vil? bare send meg en melding så skal jeg lage til deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 åå så flinke Ville vel ikke laget til meg å? ett litt større som jeg kan ha øverst på siden, og ett i vanlig størelse? Bilder finnes her: http://www.aussienluna.com Det ene banneret vil jeg ha like stort som det som er øverst på siden min Så kan det stå "Australian shepherd" med bilde av Luna på. Sånn veit du Overskrift-banneret: http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...rift-banner.jpg På det vanlige banneret ble det to forskjllige varianter av akkurat det samme banneret, så får du bestemme deg om hvilket som er finest Den første varianten: Den andre varianten: Si ifra hvis jeg skal forandre no' ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Noen som vil lage til meg også? Gjerne med tittelen "klikkerhund" på (skifter hjemmeside snart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Benedicte: Skulle gjerne laget til deg, men jeg har jo en del bilder allerede av Cita på maskina, er det greit jeg bruker et eller flere derfra? trur jeg har en 15-20 bilder av'a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Benedicte: Skulle gjerne laget til deg, men jeg har jo en del bilder allerede av Cita på maskina, er det greit jeg bruker et eller flere derfra? trur jeg har en 15-20 bilder av'a Ja, det hadde vært knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Her er mine forslag: Vet du ikke ba om det, men jeg fikk så lyst til å lage et overskrift banner med snute-bildet http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...rskrift-ban.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 28. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Tusen takk Maria og LouDan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 28. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Her er noen forslag..! Bare kom med ønsker til farger osv altså!! Eller utseende.. Synes det er moro å lage bannere jeg.. Tror du at du kunne hatt svart skrift uten hjerter med sånn brunaktig bakgrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 28. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2006 Her er mine forslag: Vet du ikke ba om det, men jeg fikk så lyst til å lage et overskrift banner med snute-bildet http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...rskrift-ban.jpg Tusen takk, de var kjempefine!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar