Pixie Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Hva tenker dere om denne blandingen? Blir litt skeptisk når det bare trekkes frem positive ting i omtalen.http://www.fod.no/dyr/shady/ Siter
Raksha Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Synes ikke den var overdrevent positiv? Hva er galt? Siter
Tekopp Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 At man enda ikke helt vet om han blir å gå overens med andre hanner når han er helt moden kanskje? Siter
KristinR Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Han er jo ung så foreløpig stemmer det kanskje det positive som står. Men de kunne ha skrevet litt om de to rasene han er blanding syns jeg. Siter
Pixie Skrevet 22. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2015 Hva er det evt man bør være var for i henholdsvis staff og ridgeback, som kan forsterkes når de to blandes? Evt. samkjønnsaggresjon? Siter
Renate A Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Ofte når man ringer på en omplasseringshund så prater man med de ansvarlige for hunden om eventuelle baksider ved hunden. Det er ikke alltid man legger ut negative ting som et triks for å få folk til å ringe, også forteller man om de negative sidene om det høres ut som om man har et menneske på tråden som kan håndtere eventuelle problemer 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Tja leser av teksten at jeg ville sjekket hvor nervøs han egentlig er og hvor stresset han er. Nervøs ut fra det med barn og stress ut fra det at han vil helst bo landlig. Ellers spør spesifikt om han kan være hjemme alene og han har samkjønns aggresjon, vakt/vok hvor sterkt er den og det de andre har skrevet over Siter
Siri Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Med en slik hund - av slikt utseende - burde man hatt papirer på foreldrene for å evt kunne bevise at hunden ikke er blanding av en av de ulovlige rasene. 6 Siter
Snøfrost Skrevet 22. September 2015 Rapporter Skrevet 22. September 2015 Med en slik hund - av slikt utseende - burde man hatt papirer på foreldrene for å evt kunne bevise at hunden ikke er blanding av en av de ulovlige rasene. Det var min første tanke også. Håper den har papirer på et eller annet vis siden den har to renrasede foreldre. Siter
simira Skrevet 23. September 2015 Rapporter Skrevet 23. September 2015 Det @Siri sa. Hadde jeg sett den på gaten her i USA ville jeg tenkt pitbullblanding med en gang. Ellers ville jeg vært litt obs på vokt hos ridgebacken kombinert med heftigheten og samkjønnsaggresjonen til staffen. Det er vanskelig å si mye om hva som ligger i hunden, den er enda ganske ung. Siter
Recommended Posts