HHC Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 HeiOppdateringen endret visst brukernavnet mitt, hvem kontakter jeg for å få endret det igjen? Siter
RAH Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Hei,Tidligere kunne du ha et brukernavn og et visningsnavn, det kan du ikke lenger.Du kan endre ditt navn under kontoinnstillinger > visningsnavn Siter
Tekopp Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Hei,Tidligere kunne du ha et brukernavn og et visningsnavn, det kan du ikke lenger.Du kan endre ditt navn under kontoinnstillinger > visningsnavn Jeg trykka på den linken og fikk opp feilmelding.Feilkode: 1C122/4"du har ikke tilgang på å endre visningsnavn" Siter
RAH Skrevet 21. September 2015 Rapporter Skrevet 21. September 2015 Ok, skriv ønsket brukernavn her så vil jeg og moderatorene hjelpe dere Siter
HHC Skrevet 22. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2015 Sendte en melding fra den siden med feilmelding jeg, men kan jo skrive her også, jeg vil gjerne endre det tilbake til HHC Siter
Raksha Skrevet 28. September 2015 Rapporter Skrevet 28. September 2015 Kan jeg få stor forbokstav i nicket mitt igjen? Har prøvd å rapportere men har ikke skjedd noe. Får ikke gjort noe på den linken heller. Siter
Mirai Skrevet 29. September 2015 Rapporter Skrevet 29. September 2015 Kan jeg få stor forbokstav i nicket mitt igjen? Har prøvd å rapportere men har ikke skjedd noe. Får ikke gjort noe på den linken heller. Vi venter på å finne ut hvordan vi kommer oss inn på adminpanelet igjen, altså vi andre enn rah . 1 Siter
Raksha Skrevet 29. September 2015 Rapporter Skrevet 29. September 2015 Vi venter på å finne ut hvordan vi kommer oss inn på adminpanelet igjen, altså vi andre enn rah . Da skal jeg smøre meg med tålmodighet. Siter
BareLinn Skrevet 30. September 2015 Rapporter Skrevet 30. September 2015 Jeg vil gjerne ha tilbake BareLinn nicket.Om noen kan endre det for meg,hadde jeg blitt veldig takknemlig Skrevet BareLinn Siter
Recommended Posts