Benedicte Skrevet 8. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Har dette ordnet seg? Vi skal i hvert fall og drar fra Hamar til Bergen på søndag. Ja, det ordnet seg! :-) Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk 1 Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Dommerendring på flere raserhttp://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerendringerNorskVinner.pdf Siter
Mumle Mu Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Syns også den kan komme nå Spent på om jeg rekker utstilling mellom ag-løpene, eller om jeg må droppe et løp AG er flytta til Moelv.. Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 AG er flytta til Moelv..Så det der nå.. Jeg hadde aldri giddet å kjøre så langt kun for å stille hund èn dag, eller bare en dag med agility, men når jeg fikk alt på en dag skulle det vel gå greit. Nå er jeg bare veldig irritert. Siter
MaritaS Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Dommerendring på flere raserhttp://web2.nkk.no/filestore/Aktivitet/Dommerlister/DommerendringerNorskVinner.pdfAndre dommerbytte på akita. Føler vi er en litt sånn "flytte rundt der det passer seg"-rase. Siter
Carro92 Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 AG er flytta til Moelv..kjenner jeg er glad jeg droppa å melde på ag, hadde jo bare blitt verre å rekke alt nå... Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Program klart!http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=151010 åh, jeg er irritert og skuffet nå. Aner ikke hva jeg skal gjøre/velge.. Siter
Carro92 Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 8 pointere og 80 whippeter! Tror jeg rekker begge selvom begge har start kl 9 gitt Siter
maysofie Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Vi vet jo at det aldri er noen garanti for at man rekker to grener, men nå gjør jo NKK det tilnærmet umulig. Skjønner at det kan bli trangt om plassen, men håper noen tar dette opp seriøst, for det blir jo nesten som å snyte påmeldingsavgift. 1 Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 8 pointere og 80 whippeter! Tror jeg rekker begge selvom begge har start kl 9 gitt Tror også jeg kan rekke det! Hopp i Moelv ca kl 10, utstilling ca kl 12, og agility ca kl 1330. Om tidene holder seg slik kan det gå, men blir jo en time ekstra på å bare dra frem og tilbake.. Siter
Carro92 Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Tror også jeg kan rekke det! Hopp i Moelv ca kl 10, utstilling ca kl 12, og agility ca kl 1330. Om tidene holder seg slik kan det gå, men blir jo en time ekstra på å bare dra frem og tilbake..burde da gå an å spørre om de kan flytte deg tidlig i hopp klassen, og så sent i agility klassen Siter
xxx12345 Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Tror også jeg kan rekke det! Hopp i Moelv ca kl 10, utstilling ca kl 12, og agility ca kl 1330. Om tidene holder seg slik kan det gå, men blir jo en time ekstra på å bare dra frem og tilbake..Om man kommer seg i ringen til kl 12 ja, det er jo ikke uvanlig med forsinkelser..Bare 18 svartinger påmeldt. Overraskende! Da er det neppe en kjempestor junior tispeklasse i alle fall, spennende Oppmøte kl 11 kan man også like, når man bor bare 10 minutter unna. Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Om man kommer seg i ringen til kl 12 ja, det er jo ikke uvanlig med forsinkelser..Bare 18 svartinger påmeldt. Overraskende! Da er det neppe en kjempestor junior tispeklasse i alle fall, spennende Oppmøte kl 11 kan man også like, når man bor bare 10 minutter unna.Jepp, typisk med forsinkelser. Krysser fingrene for forsinkelser også i ag isåfall Men rekker jeg et ag-løp og å stille hund så er jeg fornøyd. Tok høyde for at jeg kanskje måtte droppe et løp også om alt var i skipet så. Bare kjipt med ekstra kostnader til drivstoff, og at jeg har bestilt hotell nærmet mulig hallen. Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 (endret) Spørsmål fra en utstillingsfersking: hva betyr SPA? Edit: Google er tingen Endret 8. Oktober 2015 av Christine Siter
SFX Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Spørsmål fra en utstillingsfersking: hva betyr SPA? Spesialaspirant - dommere som har dømt i X antall år og er autorisert for X antall hunder får innvilget en noe forenklet utdannelse når de skal videreutdanne seg på nye raser. En ordinær dommeraspirant skriver sine egne kritikker, mens en SPA kun deler ut premiegrad. Det betyr i praksis for utstilleren at dommer og SPA'en skal gå over hunden.Jeg har fått en rase jeg er nysgjerrig på i min ring, så det skal bli morsomt å lære mer om den. Søndag har jeg fått ett dommerbytte, men det går bra, da vet jeg det er koselig dommer. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Spørsmål fra en utstillingsfersking: hva betyr SPA?Edit: Google er tingenSpesialaspirant - dommer under utdanning som skal gjøre SPA arbeider på raser i den ringen. En SPA skriver ikke egne kritikker, men noterer ned premiegrad på eget ark, så påføres dommerens premiegrader og deretter oversendes det til utdanningskomiteen. Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Spesialaspirant - dommere som har dømt i X antall år og er autorisert for X antall hunder får innvilget en noe forenklet utdannelse når de skal videreutdanne seg på nye raser. En ordinær dommeraspirant skriver sine egne kritikker, mens en SPA kun deler ut premiegrad. Det betyr i praksis for utstilleren at dommer og SPA'en skal gå over hunden.Jeg har fått en rase jeg er nysgjerrig på i min ring, så det skal bli morsomt å lære mer om den. Søndag har jeg fått ett dommerbytte, men det går bra, da vet jeg det er koselig dommer.Takk for god forklaring Kom frem til noe av det samme ved å google, men skjønte mer nå! Siter
Monab88 Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Jeg har fått en rase jeg er nysgjerrig på i min ring, så det skal bli morsomt å lære mer om den. Søndag har jeg fått ett dommerbytte, men det går bra, da vet jeg det er koselig dommer.Dommerbytte på berner? Får ikke åpnet pm på mobilen Siter
Guest Christine Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 burde da gå an å spørre om de kan flytte deg tidlig i hopp klassen, og så sent i agility klassen Oi, så ikke denne før nå! Tipper jeg ber om å få gå først i hopp, også ser jeg om jeg rekker ag når vi er ferdige i skipet. Er ikke noe vits i å gå sist i ag om jeg ikke rekker briefing Mye dobbelpost på meg nå, men å sitere innlegg er blitt noe herk så da blir det bare sånn. Siter
SFX Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Dommerbytte på berner? Får ikke åpnet pm på mobilenNei, LP 65 bernere påmeldt, er vel rundt forventet. Siter
Carro92 Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Oi, så ikke denne før nå! Tipper jeg ber om å få gå først i hopp, også ser jeg om jeg rekker ag når vi er ferdige i skipet. Er ikke noe vits i å gå sist i ag om jeg ikke rekker briefing Mye dobbelpost på meg nå, men å sitere innlegg er blitt noe herk så da blir det bare sånn. brifing er da oppskrytt Gått alt for mange løp uten briefing xD Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 26 shibaer, og knertis er nr 23. Ca 50/50 tisper og hanner, og vi reiser opp med et tittelhåp på juniorhann. Dommerbytte til Arne Foss, så nå stiller jeg uansett mengde pels, bare for at knertis fortjener å vise seg for en så fin fyr. 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 26 shibaer, og knertis er nr 23. Ca 50/50 tisper og hanner, og vi reiser opp med et tittelhåp på juniorhann. Dommerbytte til Arne Foss, så nå stiller jeg uansett mengde pels, bare for at knertis fortjener å vise seg for en så fin fyr. Siter
Siri Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 21 briarder, Willy er nr 8 av dem, Yasmine nr 12, så det er vel ganske halvt om halvt med hannhunder og tisper her også. Det er i hvert fall EN hannhund etter Willy, kanskje to, også tipper jeg det er minst en juniortispe, evt to... og jeg antar at Yasmine er alene i unghundklassen :). Siter
SandyEyeCandy Skrevet 8. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2015 Vi skal vinne heile driden! 2 Siter
Recommended Posts