Gå til innhold
Hundesonen.no

Billig og solid inngjerding?


Pixie
 Share

Recommended Posts

Noen som har tips til en billig og solid måte å få gjerda inn hagen på? Er vel 25-30 m som må gjerdes inn, så valpen har et trygt område å leke på. Vi fikk nemlig besøk av en nabolabrador en dag vi var ute, eieren lar han gå løs "fordi han er så snill". Selv om labradoren forsåvidt oppførte seg pent og Brownie tok det veldig fint, vil jeg at han skal få være i fred i egen hage. Labradoreieren kommer ikke til å ha bikkja si i bånd.

Så, hvordan har dere gjerda inn hagen og hvor fikk dere tak i materialene? Regner med det billigste er nettinggjerde og stolper? Vil nok ha det 1.50 høyt om jeg får tak i det(så tåler det litt snø også). Så får heller det pene stakittgjerdet komme senere når jeg får mer penger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte stolper på en lokal mølle (Vedtfoldmøllene avd. Borgen) og 1.20 netting hos en husdyrsgrossist pappa kjenner. Og to porter 1 meter høye på Biltema veldig fornøyd!

Edit: Men valpen fant ut at det gikk an å legge seg på magen å åle seg under den nederste porten :P Derfor vedkubbene..

post-11909-0-18935800-1441978526_thumb.j

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...