Siri Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 NM- datoen ble lagt ut etter at Hakadal hadde flytta løpet sitt . Åja... det så bare veldig rart ut liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Åja... det så bare veldig rart ut liksom og så tror jeg ikke de har så veldig lik målgruppe. Hakadal sine barmarksløp er litt mer uhøytidelige... Vi funderer på hvor høytidelig vi skal være. Vi ender vel opp på hakadal sitt sikkert (barmarksløpene er ikke noe jeg konkurrerer for å vinne i. Bare for moro skyld og for erfaringens del for de yngste hundene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 og så tror jeg ikke de har så veldig lik målgruppe. Hakadal sine barmarksløp er litt mer uhøytidelige... Vi funderer på hvor høytidelig vi skal være. Vi ender vel opp på hakadal sitt sikkert (barmarksløpene er ikke noe jeg konkurrerer for å vinne i. Bare for moro skyld og for erfaringens del for de yngste hundene) Siden vi nå først spinner videre på barmarksløp, vet du hvor uhøytidelig miljøklassen (i sparkesykkel) pleier å være på barmarksløp? Tenker spesifikt på den på drammen grand prix. Blir jeg uglesett om jeg dukker opp med en litt tykk og utrent golden retriever, og er med mest for å delta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Siden vi nå først spinner videre på barmarksløp, vet du hvor uhøytidelig miljøklassen (i sparkesykkel) pleier å være på barmarksløp? Tenker spesifikt på den på drammen grand prix. Blir jeg uglesett om jeg dukker opp med en litt tykk og utrent golden retriever, og er med mest for å delta? nei du blir nok ikke uglesett Mye oppmerksomhet får du sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 og så tror jeg ikke de har så veldig lik målgruppe. Hakadal sine barmarksløp er litt mer uhøytidelige... Vi funderer på hvor høytidelig vi skal være. Vi ender vel opp på hakadal sitt sikkert (barmarksløpene er ikke noe jeg konkurrerer for å vinne i. Bare for moro skyld og for erfaringens del for de yngste hundene) Nei, altså... jeg bare hang meg opp og måtte flisespikke litt liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Nei, altså... jeg bare hang meg opp og måtte flisespikke litt liksom sånt driver jeg aldri med... (se lenger opp i tråden.... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 sånt driver jeg aldri med... (se lenger opp i tråden.... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 Det er mulig jeg er litt kørka, men... de har lagt løpet til lørdag 10. oktober for å unngå høstferie og konflikt med andre arrangement - men NM på Elverum er liksom ikke inkludert i "andre arrangement" liksom? Er det ikke litt dumt å legge et løp til samme dato som NM? Det kan man kanskje si, men Hakaløpet er blitt flyttet allerede en gang p g a kollisjon med et annet arrangemet, så for ikke å utsette løpet enda en gang valgte klubben å kjøre som bestemt. Jeg antar at det finns deltakergrunnlag nok for å både avvikle nm og Hakaløpet samme helg, selv om det ikke blir optimalt for noen av arrangementene Red: jeg ser Meg allerede har svart så da slipper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 9. September 2015 Rapporter Share Skrevet 9. September 2015 @Red Merle, det går både trikk og buss opp til Ekeberg, så akkurat det å komme seg fra Oslo S og opp er ikke noe hokus pokus. Værre å komme seg til Oslo S Hehe.. Men alt løser seg sånn sett, dette arrangeres vel flere ganger eller? Canicross er jo ikke noe nytt liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 10. September 2015 Rapporter Share Skrevet 10. September 2015 Værre å komme seg til Oslo S Hehe.. Men alt løser seg sånn sett, dette arrangeres vel flere ganger eller? Canicross er jo ikke noe nytt liksom.. Hadde jeg ikke dratt bort med jobben den helga kunne vi ha dratt sammen. Kjenner jeg har lyst! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. September 2015 Rapporter Share Skrevet 11. September 2015 Hadde jeg ikke dratt bort med jobben den helga kunne vi ha dratt sammen. Kjenner jeg har lyst! Ja det hadde jo vært knall, en får heller satse på at det arrangeres noe liknende senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2015 Nå har info om dogrunninga kommet på e-post! Jeg har lasta ned metronom og skal løpe med den på øra for å skåne knærne (og teipe driten ), og gleder meg masse! Knertis og jeg er klare. Her fra løypa: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 11. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2015 Jeg er redd det var noen andre som måtte representere Hundesonen på Ekeberg i dag. Jeg blei matforgifta eller noe sånt på onsdag og er enda ikke bra. Har vært hjemme fra jobb og får hjelp til å lufte hunder og alt. Skikkelig dumt, for jeg hadde gleda meg masse, men men. Blir spennende å høre hvordan andre her syntes det var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 17. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2015 Det var synd, Sandy! Noen andre som deltok? Ønsker å høre hvordan det var. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 17. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2015 Det var synd, Sandy! Noen andre som deltok? Ønsker å høre hvordan det var. Jeg var med. Løp 7 km. Kjempemorsomt! Veldig gøy når man løper med så mange andre hunder og eiere. Ga både meg og hunden litt ekstra motivasjon. Alle som kom i mål fikk medalje og hundene fikk vom. I tillegg stod det hundens navn på startnummeret som sagt, veldig veldig gøy og jeg håper det blir noe av neste år også Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts