Gå til innhold
Hundesonen.no

Eiger/hund som dreper katt.


EmmaH3h3
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg har ett par katter. De er ute mesteparten av tiden. Min nabo passer ikke på hvor han kjører. Sist uke kjørte han over en av kattene mine. Og for ett par dager siden, slapp han ut sin hund. Der det første hunden gjorde var å springe mot katten. Jeg fikk vite dette ett par timer etter det hadde sjedd. Han fortalte min søster at han måtte avlive katten med luftgiver, pga den kunne ikke gå med bakbena, og den blødde ut baken. Det jeg lurer på er han egentlig i stand til å ha hund? Når han ikke kan passe på hva den gjør på når den er ute. Og han vet godt at hunden liker å springe etter kattene. Men bånd er noe han ikke bruker.

Han har heller ikke fortalt noe av dette til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er katten din på hans eiendom? Er det gjerdet inn?

Om hunden befinner seg på eier sin eiendom vil ikke jeg si at hundeeier har ansvar for å passe på hvor din katt er. Men om eiendommen hans ikke er gjerdet inn og hunden går utenfor burde han selvfølgelig ha bedre kontroll.

Det at han kjørte på den andre katten var vel sikkert ikke meningen? Det er desverre sånt som skjer når man har utekatt. Hvordan han avlivet katten skal jeg ikke komentere men at han ikke sa ifra hvis han visste at det var din katt synes jeg var dumt av han.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann.

Er ganske ny her så jeg er ikke sikker på om jeg skriver på riktig sted men lurer på en ting som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Har en nabo som får en god stund (I sommer) fikk seg en liten kattunge.

Spurte henne hvor hun viste hvor jeg satt vannskålen til mine katter ute.

Da sa hun at hun viste ikke hvor han er og når jeg skulle vise henne hvor vannskålen står sa hun at hun hadde sluppet ut kattungen for litt siden og den ikke var kommet tilbake til henne igjen men for henne så gjorde det ikke noe fordi hun skal få hund så kattungen bryr hun seg ikke om den ikke kommer tilbake igjen.

Fikk nesten hjertet I halsen når jeg hørte det.

Stakkars KATTUNGE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...