Kristiin Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Dette måtte også jeg prøve! Ikke den mest innholdsrike dagen, men vi kjører på likevell. 0730 Ringeklokka ringer, men ingen er helt klare for å stå opp.. 0830 Jeg er akkurat ferdig med alle morgenrutinene, og lurer på om jeg skal spise frokost eller dulle med hundene. Dulle med hunden it is. 0930 Ene hunden har fått mat, nå er det den andre sin tur. 1030 Jeg har rukket og kommet meg til midtbyen og er en halvtime inn i forelesningen om arkiologi. 1130 Fortsatt forelesning, der jeg har prøvd å vært kreativ i pausen. 1230 Er en kjapp visit innom skolen for å kjøpe en pensumbok. 1330 Jeg sitter til frisøren, må jo prøve å bli blakk igjen 1430 Er jeg hjemme igjen, og nå er det på tide men litt mat, ble litt restemiddag fra i går. Deli spørr pent om vi skal dele.. 1530 Rydder jeg litt i hundeskapet, det var så utrolig rotete etter at jeg bare har slengt ting inni. 1630 Ser jeg på home and away mens hundene lader opp! 1730 Er hundene pakket i bilen og klare til å dra på trening. 1830 Da er vi på agilitytrening 1930 Er vi fremdeles der.. 2030 Hundene er pakket i bilen klar for å dra hjem igjen. 2130 Har kommet hjem og er godt plassert foran TV'n med dagens middag fra burgerking! 2230 Hundene er på tur ut for siste kveldsluft. 2330 Er vi der vi startet dagen igjen. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Kose dag det da med hunden i sentrum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Det var jo en kjempefin førstegangs EFIT det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Når du har så ekstremt mye utstyr skjønner jeg at du må ha et eget hundeskap, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Home and away FTW!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Godt å se det er flere med mye hundeutstyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Så koslig Og utstyret mitt, dette er bare halvparten, og kun en hund sin :lol: Deli har påbegynt sin samling på andre vegen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts