SiriEveline Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 09.00 Ammetid for ørtoførtiende gang... 10.00 Vi står opp, alltid like koselig med lille blidlerken 11:00 Første soveøkt ute i vogna 12:00 Opp og hopp, kosestund med mor og sønn 13:00 Noen har bærsja... dermed bleieskift 14:00 Begynner strikkeprosjekt mens C sover 15:00 Jeg strikker videre, barn og hund ligger på gulvet, den ene leker, den andre sover 16:00 C sover igjen, og mor får plukket opp strikketøy igjen 17:00 På tide med mat, det blir rester fra dåpen, roastbiff med bernaise 18:00 Maten er fortært 19:00 Lekestund før kvelden 20:00 Natti natt til lillegutt 21:00 Mor forsøker telefonmøte, gikk ikke så bra så endte på FB 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 "Blidlerka!" Søteste kallenavnet jeg har hørt på lenge! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 "Blidlerka!" Søteste kallenavnet jeg har hørt på lenge! Awe takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Søte både hund og barn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. September 2015 Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Man blir bare litt av å se blide babyer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 For en søt blidlerke Så flink du er til å strikke! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Kjempe fine farger på strikketøyet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Fine dere er! Ligger C i sovepose på natta? Strikker du votter? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 2. September 2015 Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Så ut som en fin dag og telefonmøtet gikk ikke så bra nei Han er utrolig skjønn. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2015 Fine dere er! Ligger C i sovepose på natta? Strikker du votter? Takk! Han sover i en sånn dunpose sak ja han har visst en mor som er livredd for at han skal få dyna over hodet Strikker leggvarmere faktisk dessverre ble de visst litt for små. Men strikker litt på måfå så ikke så rart. Skal prøve med et litt tykkere garn og tykkere pinner og se om det blir noe. Men vurderer å kjøpe et nøste til av det turkise så jeg kan lage et par litt større i de fargene, for det ble så fint sammen og så lage matchende votter og lue 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Takk! Han sover i en sånn dunpose sak ja han har visst en mor som er livredd for at han skal få dyna over hodet Strikker leggvarmere faktisk dessverre ble de visst litt for små. Men strikker litt på måfå så ikke så rart. Skal prøve med et litt tykkere garn og tykkere pinner og se om det blir noe. Men vurderer å kjøpe et nøste til av det turkise så jeg kan lage et par litt større i de fargene, for det ble så fint sammen og så lage matchende votter og lue Så koselig EFIT Fordelen med dyne vs sovepose er at dynen kan de lett sparke av seg, er ikke bra at de blir for varme heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Så koselig EFIT Fordelen med dyne vs sovepose er at dynen kan de lett sparke av seg, er ikke bra at de blir for varme heller Har AC så varme er ikke et problem her Men alt har vel sine fordeler/ulemper og jeg tror de fleste foreldre velger det som er best for sitt barn med de forutsetningene man baserer seg på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Har AC så varme er ikke et problem her Men alt har vel sine fordeler/ulemper og jeg tror de fleste foreldre velger det som er best for sitt barn med de forutsetningene man baserer seg på. Det er sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts