Stine Skrevet 26. August 2015 Rapporter Skrevet 26. August 2015 Jeg fester båndet dems i et "sikkerhets"bånd fra Baggen i stangen til styret, må bare følge med på at lina ikke blir så slakk at den detter i bakken eller på forhjulet Siter
Puttiva Skrevet 26. August 2015 Rapporter Skrevet 26. August 2015 Jeg sykler med springer på Ico, festet i sele, og et kort tynt retriverbånd rundt halseb som jeg holder i hånda. Ytterst nødvendig med en ung herremann dom klikker mongo av andre hunder og jaktinnstinkt av dimensjoner. Men den kombinasjonen funker. Men jeg må stoppe ut i grøfta da. Ellers kunne det raskt gått galt. De 30 kiloene hans blir sinnsykt mye mer når han "skrur seg på" og blokker ut resten av verden.Sent fra min D5803 via Tapatalk Siter
SiriEveline Skrevet 27. August 2015 Rapporter Skrevet 27. August 2015 Jeg sykler med springer på Ico, festet i sele, og et kort tynt retriverbånd rundt halseb som jeg holder i hånda. Ytterst nødvendig med en ung herremann dom klikker mongo av andre hunder og jaktinnstinkt av dimensjoner. Men den kombinasjonen funker. Men jeg må stoppe ut i grøfta da. Ellers kunne det raskt gått galt. De 30 kiloene hans blir sinnsykt mye mer når han "skrur seg på" og blokker ut resten av verden. Sent fra min D5803 via Tapatalk Minner meg om noen turer med en gal münsterländer... bare bytt ut retrieverbånd med grime og kobbel. Allikevel gikk det skeis! Han var ikke gal med andre hunder dog, bare ekstremt svirrete og ivrig! Burde nok brukt feste foran på ham egentlig, men jeg la hele ideen fra meg, turte rett og slett ikke mer. Siter
Recommended Posts