Mirai Skrevet 1. August 2015 Rapporter Skrevet 1. August 2015 Var på Oseberghaugen sammen med noen andre med whippet her om dagen . De fikk strekke ut og kose seg, det er veldig oversiktlig der og en stor gressplen å boltre seg på. Mirai ble løpt på av den ene et par ganger så hun fikk vondt, så da ville hun ikke være med å leke så mye. Det skjønner jeg jo godt, når alle de andre veide 5+ kg mer enn henne, til og med tispa som var en måned eldre veide nesten 14kg. Mirai og Fia er veldig like i fargen, men man ser lett forskjell på størrelsen (og Mirai har rosa halsbånd). Ippi, 5(?) år. Chili er den svarte, hun er tre år. Mirai med rosa halsbånd, og bichon frisé Emil som var to år og ville jokke Mirai ihjel. Mirai, Fia og Emil Solo, hannhund på tre år, 19 kg. 7 Siter
Gjest Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Fin gjeng! Gøy å se en svart whippet, det er sjeldent jeg ser. Siter
Lola Pagola Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 "slurp" Æsj Fine bilder av kule whippser! Siter
monstermunster Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Så fine bilder! (og hunder) Siter
mara Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Der pleide vi også strekke ut av og til! Herregud, jeg savner whippet... Fine alle sammen! Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. August 2015 Rapporter Skrevet 2. August 2015 Flotte bilder. Fikk litt lyst å den lille krølltoppen Den fikk sikkert kjørt seg godt med de spreke hundene Siter
Recommended Posts