Gå til innhold
Hundesonen.no

Mistenker forgiftning etter at to hunder ble funnet døde


Grim
 Share

Recommended Posts

Det her er omtrent i "vårt" nabolag. Skummelt, men jeg kan ikke noe for at jeg blir litt skeptisk til hysteriet rundt :/ Har lest på den lokale Facebooksiden at eieren ikke vil anmelde det (med mindre all publisiteten har fått hun til å endre mening), og dødsårsaken er vel ren tipping fra veterinærens side når hundene ikke er obdusert?

Merkelig at to hunder skal dø samtidig sånn, men bortsett fra det, er det såvidt jeg har fått med meg ikke funnet noe som annet tilsier at noen har prøvd å forgifte dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kanskje ikke utenkelig at hundene har fått i seg noe hjemme hos eier selv? Mtp at vedkommende ikke vil anmelde. Umulig å si, men det skjer jo forferdelige uhell uten at det nødvendigvis eksisterer en syndebukk.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville ha obdusert dem om det var mine. Hadde en gang en hund som døde uten at vi (=veterinær) helt var sikker på årsaken. Der og da ville jeg ikke la den bli obdusert. Men etter noen dager angret jeg veldig...

(for mitt vedkommende ordnet det seg fordi jeg ringte veterinæren, og hunden befant seg fortsatt i fryseren, slik at den kunne obduseres. rett nok anbefales det ikke å fryse dem ned før obduksjon, men i dette tilfellet fant de heldigvis årsaken)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...