Guest Yellow Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg har denne siden lagret på hjem-skjermen på mobilen: http://www.hvilkenuke.com/aal/hvilken-uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Ja helt uunværlig i turnuslivet! Hadde vært veldig slitsomt å forholde seg til datoer i stedet. Også har vi trappevask i partallsuker. Da jeg jobbet med å kartlegge hukommelsen til eldre, var det både spørsmål om årstid, måned, dato og ukenummer, så for noen ville kanskje spørsmålet om ukenummeret gjøre at de ble satt i kategorien dement? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg har kontroll på ukene fordi jeg setter opp turnuser på jobb og fordi uker er litt vesentlige på universitetet. Men akkurat nå tenker jeg ikke på det. Jeg bare veit at jeg er tilbake på jobb uke 32, at semesterstart er uke 33 og at undervisninga starter uke 34. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Ja.. bruker ukenummer både på skolen, jobben og for trappevask/plenklipp i blokka! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 På jobben min skjer denne typen ordvekslingen omtrent daglig: Noen: Skal vi legge aktivitetsdagen til uke 10? Noen andre: Hvilken dato begynner den uken med? Men da oppsummerer jeg at ukenummer er praktisk for mange yrkesgrupper. Vi andre får vel bare prøve å følge med. *Installere app* Edit: Der oppdaget jeg at man ikke trenger egen app. Men hva står old for i digital-old? http://www.aftenposten.no/digital_old/Slik-far-du-ukenummer-pa-mobilkalenderen-7867781.html Doh! Uke 8 er vinterferien, og den er siste hele uke i februar, så da vet man jo ca dato for uke 10 også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Ja, barnehagen er stengt, og lille har ferie. Ukenr er utrolig praktisk og jeg blir olm av kalendere som ikke har det. Men går ikke og husker på Ukenr sånn utav det blå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElisabethHH Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Har null kontroll til tross for kalender på mobil, papirkalender og PC. Står jo ingen steder. ... Ok, fiksa det nå - takk Sonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg vet det hvis jeg får sjekke telefonen først Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg skal bo på Gålå i uke 31. Høstferien er i uke 40 -alltid-. Vinterferien er i uke 8 - alltid-. Det er det jeg kan om uker. Ja, også lager vi jo årsplanen med uker i, så det er nok sant at lærere har et forhold til uker. Dessuten har jeg fikset i-phonen så kalenderen viser ukene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Slik gjør du på Iphone (Ios 8): 1. Gå til innstillinger > mail, kontakter, kalendere 2. Under kalendere finner du knappen for ukenummer Jaha, men jeg har ikke en slik knapp. Har sjekket dette før også, for det irriterer meg grådig. Jeg har også ganske koll på ukenummere tilknyttet faste ferier (jul, vinterferie, sommerferie og høstferie), men klarer ikke å holde helt oversikt hele året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Uke nummer hadde vært helt uvesentlig for meg, hadde det ikke vært for at vi første ressurs på jobb etter ukenummer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2015 Jeg har ingen aning hvilket ukenummer vi er i. Skal du også på sushitirsdag? Yess! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 22. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2015 Nei, jeg aner ikke hvilken uke det er... noensinne! På jobben går det bare i datoer uansett, og på skolen også, så ukenummer er ikke relevant i mitt liv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts