Thor Prestbøen Skrevet 9. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2015 Gratis frakt hos Hundebutikk1.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. August 2015 Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Kommer dere til å fortsette med det, eller er det bare en stund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 10. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2015 Hei! Vi håper på å fortsette. Vi har tidligere hatt en nettbutikk som solgte mere "altmuligrart" til dyr, det gikk ikke så bra. Nå har vi snudd oss rundt å satser kunn på kvalitetsvarer. Det krever jo såklart en viss omsetning for å holde det igang, men den håper vi å nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. August 2015 Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 Så bra håper dere lykkes. Legger nok inn en bestilling snart hvordan er bredden på de to typene kobbelforlenger, er de like brede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 12. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 Hei igjen! Zero Shock forlengeren er ca 1,9 cm bred , og Soft touch forlengeren er også ca 1,9 cm. Zero Shock forlengeren kan kobles til alle typer kobbel , og gir vil da gi en støtdempende effekt. Men er såklart kulest sammen med ett zero shock kobbel:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 12. August 2015 Rapporter Share Skrevet 12. August 2015 Har zero shock kobbel, liker det, men er litt kort. Men ser for meg at det blir litt tungt med zero shock forlengeren? Soft touch er vel litt lettere, uten strikk og håndtak. Men kulhetsfaktoren er og viktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 14. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. August 2015 Blir nok lettere med soft touch, men ikke noe merkbart tungt med zero shock heller:) beklager sent svar, butikken har blitt veldig populær så vi pakker masse:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 16. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Tilbud på Cujo kobbel i helgen! Ta en titt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Blir nok lettere med soft touch, men ikke noe merkbart tungt med zero shock heller:) beklager sent svar, butikken har blitt veldig populær så vi pakker masse:) Sånn hvis du har tid, lyst og mulighet, hadde det vært mulig å ta et bilde av hver kombinasjon? Jeg er så ubestemmelig Har svart zero shock fra før. Sent fra min SM-T525 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 16. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Hei! Vi skal få tatt bilder å sendt til deg:) Send oss en mail på kontakt at hundebutikk1.no ( [email protected] ) slik at jeg kan svare deg på den. Har bare 64 cm sort zero shock nå så håper det går bra at den blir brukt på bildene. Hvis du sender mail nå, så skal vi få tatt bilder idag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 22. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2015 Vi har lyst gi alle som er medlem på hundesonen 20% rabatt på www.hundebutikk1.no Bruk koden "hundesonen" i kassen Husk at vi også har gratis frakt! Koden fungerer tom søndag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. August 2015 Rapporter Share Skrevet 22. August 2015 Er det demping/strikk i Cujo-forlengerene? Ser at det er i Zero Shock-forlengerene, men foretrakk hvor lette Cujo-typen var uten mere mikkmakk. Eventuelt hvor harde er Zero Shock å dra ut? Tiltenkt å ha mellom springer og sele, han drar så hardt at springeren ligger og starter med et pang, tenker dette kan være et fint mellomledd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 23. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2015 Hei maysofie! Det er ikke demping i cujo forlengeren, så da er det Zero Shock forlengeren du trenger. Det er litt mindre demping i Zero Shock enn i Cujo, men vil nok fungere på sykkel tur. Vi er utsolgt for forlengere akuratt nå , men får inn mer til uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 31. August 2015 Rapporter Share Skrevet 31. August 2015 Hei! Vi skal få tatt bilder å sendt til deg:) Send oss en mail på kontakt at hundebutikk1.no ( [email protected] ) slik at jeg kan svare deg på den. Har bare 64 cm sort zero shock nå så håper det går bra at den blir brukt på bildene. Hvis du sender mail nå, så skal vi få tatt bilder idag.ISj, så ikke denne før nå jeg. Ser at du er utsolgt for forlengerne og. Så da kan jeg jo sende en mail når du får inn igjen! Er det demping/strikk i Cujo-forlengerene? Ser at det er i Zero Shock-forlengerene, men foretrakk hvor lette Cujo-typen var uten mere mikkmakk. Eventuelt hvor harde er Zero Shock å dra ut?Tiltenkt å ha mellom springer og sele, han drar så hardt at springeren ligger og starter med et pang, tenker dette kan være et fint mellomledd Det er veldig lite å gå på med zero shock altså, kort strikk, og ikke veldig tight. Så gir ikke nevneverdig demping ved harde rykk iallefall. Best til vanlige turer, synes jeg. Jeg er veldig glad i båndet da, og skal nok kjøpe forlenger og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 1. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. September 2015 Jeg skal ha fått inn forlengere til Zero Shock idag. Kommer i butikken i kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Endelig har vi fått inn en haug med Neo Wide halsbånd! Perfekt for store hunder:) http://hundebutikk1.no/butikk/halsband Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Vi har tilbud på alle Cujo kobbler! Ta en titt http://hundebutikk1.no/butikk/kobbel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Er det ingen av båndene som er 3m-ish lange? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Nei desverre:( Lengste er vel Road Runner på 210 cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Nei desverre:( Lengste er vel Road Runner på 210 cm. regnes lengden fra en tupp til den andre når festet er åpent? Da blir den vesentlig kortere med en gang man tar den rundt livet f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 3. September 2015 Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Jeg kunne tenkt meg et slik zero shock bånd tiltenkt magebeltebruk. Hva anbefales? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 3. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2015 Hei rocket! Du burde ta en titt på road runner. Disse er til å ha rundt livet og har zero shock demping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Hei rocket! Du burde ta en titt på road runner. Disse er til å ha rundt livet og har zero shock demping Jeg har et sånt ett, og det er knall som bånd, men lengden på polstringen gjør at det er ubrukelig som magebelte. Polstringen er alt for kort for det bruket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 4. September 2015 Rapporter Share Skrevet 4. September 2015 Hei rocket! Du burde ta en titt på road runner. Disse er til å ha rundt livet og har zero shock demping Jeg har et sånt ett, og det er knall som bånd, men lengden på polstringen gjør at det er ubrukelig som magebelte. Polstringen er alt for kort for det bruket. Jeg har allerede magebelte så jeg er kun interessert i noe som kan kobles på det, ikke en kombinasjon av magebelte og bånd. Ellers takk for tips. Når jeg skal invistere i et såppass dyrt bånd vil jeg gjerne kunne bruke det til flere ting. EDIT: Dessuten er det uaktuelt for meg å ha et magebelte så høyt opp som det viser på bildene, da hadde jeg ødelagt ryggen mer en den allerede er. Bikkja mi trekker på tur, og jeg må derfor ha tyngdepunktet en del lavere for å kunne gå behagelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Prestbøen Skrevet 5. September 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2015 21% rabatt på alle flytevester:) http://hundebutikk1.no/butikk/flytevest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts