Gå til innhold
Hundesonen.no

Syns Du Alltid Din Hund Er Pen?


Basse

Recommended Posts

Nja. Både og.

Jeg har noen bilder av Diego der han rett og slett er stygg. hihi.

Men i virkeligheten så er han alltid pen og søt.

Cody, joda, alltid pen han også, men har noen ikke så altfor pene bilder av han og. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Nei jeg syns ikke Pito alltid er pen på bilder. Noen ganger ser hun helt forferdelig ut :( Men i real life er hun alltid ett sjarmtroll :(

Samme her ;) Hehe.. Noen ganger blir hun helt forferdelig på bildet ;) Men i virkeligheten er hun alltid pen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja visst er de fine de ser jo ut som noen krympete isbjørner hele gjengen jo.

her står de og venter på å komme ut mens jeg ber dem "gi hals" bare en somikke forstod den komandoen, noen som ser hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart du skulle spørre... Jeg synes Pippin er den aller vakreste hunden i verden når han er nybadet, nybørstet og heldig med sveisen. Faktisk så skjønner jeg hva oppdretteren mener når hun sier at det var synd med den brune nesen, for han er så vakkert bygd. Men du verden så lite fotogen den hunden er! Jeg har tatt hundrevis av bilder, kanskje har jeg ti som jeg er fornøyd med! Jeg har masse masse sånne bilder som dere får et eksempel på her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene i denne tråden er todelt, noen sier ja, andre sier nei. Jeg lurer på om det har med pelstype å gjøre? Det hender jeg er misunnelig på dere som har korthårete hunder som ser likedan ut alltid. Pelshunder er ikke alltid like lekre! Man kan dusje, børste, klippe, stusse etc hele tiden! Men altså: Jeg synes han er SØT alltid, men ikke pen! Jeg synes jeg må dele et bilde til med dere, for å klargjøre poenget mitt. Dette skulle jo vært et vakkert bilde, men så ble han altså utydelig og med alt for bamsete pels og buhundhale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene i denne tråden er todelt, noen sier ja, andre sier nei. Jeg lurer på om det har med pelstype å gjøre? Det hender jeg er misunnelig på dere som har korthårete hunder som ser likedan ut alltid. Pelshunder er ikke alltid like lekre! Man kan dusje, børste, klippe, stusse etc hele tiden! Men altså: Jeg synes han er SØT alltid, men ikke pen! Jeg synes jeg må dele et bilde til med dere, for å klargjøre poenget mitt. Dette skulle jo vært et vakkert bilde, men så ble han altså utydelig og med alt for bamsete pels og buhundhale!

Vet ikke helt det med peltype..På korthåra hunder ser man jo alle slaks grimaser,uttrykk og stillinger veldig lett. så jeg tror det går litt begge veier det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet denne inn hit på Hundesnakk, går mer som prat enn direkte spørsmål om hund :(

Ja, jeg var litt usikker på hvor jeg skulle legge den, for det var jo et spørsmål, bestemte meg sånn i siste liten :(

Tusen takk for at du flyttet den dit den skulle være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, Alex er slettes ikke alltid like fin. Han kan alltids være søt, og han kan sjarmere de fleste i senk

med det rare vesenet sitt. Men... Fortell ikke meg at en nynappa Westie alltid er like fin. Spesielt dagen

etter, når krittet begynner å gå utav. Da begynner alle de små rosa uhellene å komme fram vettu. Jeg

sitter igjen med en morsom hund med masse hull i pelsen. Han er hele nabolagets favorittklovn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Nemi er alltid vakker!!!

Men ikke alltid like fotogen <_< herregud å jeg sliter med å få tatt fine bilder av henne. jeg har noen få skikkelig nydelige bilder, men de fleste blir hun litt rar på... jeg synes generelt ikke portugisisk vannhund-rasen er fotogen... portiser er mye finere i virkeligheten enn de er på bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så absolutt! :) Altså, jeg vil ikke si at hun er pen på alle bildene vi har tatt f.eks, men man finner alltid noe sjarmerende eller søtt over henne. Uansett hva hun gjør eller hvilket blikk hun gir deg, faller du for henne.. Noen ganger har jeg bare så lyst til å klemme henne helt flat, for hun er jo et så utrolig vesen.. Hehe.. Hun er en pen, søt og sjarmerende hund, alt etter hvilken situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...