Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp! Kul ved siden av øyet


Recommended Posts

Tibben min på 2,5 år har fått en rar kul rett ved siden av øyet. Og jeg blir jo selvfølgelig bekymret...
Har ringt dyrlegen og fikk time først på onsdag :(
Er det noen som kan berolige meg litt i mellomtiden..? Håper jo at det bare er en fettkule eller noe.
Jeg har sett at det er noe der i noen uker, men denne uken så har den vokst. Den er bare hudfarget, og ganske hard. Ingen hull i huden, så det er ikke stikk eller flått.
IMG_4121_zpsljtwd6fp.jpg
IMG_4118_zps8wjtisc6.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe lignende på en tidligere hund. Over øyet, faktisk. Vet ikke om det er det samme, men det som var så merkelig med denne kulen var at pelsen datt av, samtidig som det grodde hår ut av den. Etter en stund fikk den en slags skorpe på seg. Kulen var hard og det føltes ikke som om det var noe inni den. Føltes altså ikke kviseaktig ut.

Jeg er egentlig ikke helt sikker på hva dette var. Husker dyrlegen hadde et komplisert navn, men den min hund hadde satt det seg vondt i. Hun fikk en salve vi måtte bruke i et par uker, og måtte derfor gå med skjerm til behandlingen var over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...