Mirai Skrevet 2. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2015 Dette er så fint og jeg gråter litt av at vi ikke kan bruke det . NB: grunnen til at det selges er at kantene er litt grove, så det bør komme til en hund som har litt mer pels på halsen enn en whippet. Da tror jeg ikke det blir noe problem. 3,8 cm bredt og justerbar lengde fra 27-43cm (11-17 inches). Selges for 150,- + frakt. Jeg klarer ikke å ta noen bilder som rettferddigjør hvor fint dette er, det har litt glitter i seg på de gule/gullområdene og er bare rett og slett veldig fint å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 21. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2015 Bump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2016 Prøver å bumpe denne igjen, så halsbåndet her om dagen og ble minnet på at jeg ikke kan bruke det . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 24. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2016 Bumpetibump. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2016 Det var fint! Men lurer på om det kanskje blir litt bredt til min lille med manke? Kanskje det ser ut som hun ikke har hals? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2016 4 timer siden, Kristiin skrev: Det var fint! Men lurer på om det kanskje blir litt bredt til min lille med manke? Kanskje det ser ut som hun ikke har hals? Hehe, det spørs jo hvor lang halsen er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 26. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 Regner ikke med det passer til Blitz om det er for smått til Mirai, men det var veldig pent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2016 3 timer siden, Sprettballen skrev: Regner ikke med det passer til Blitz om det er for smått til Mirai, men det var veldig pent! Tror ikke det er for smått nå, men kantene er som sagt litt røffe og jeg tror ikke det passer med en litt sånn halvnaken hals :/ . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts