Gå til innhold
Hundesonen.no

kjøledekken/matte


Recommended Posts

Jeg har testet to varianter og selger den ene, den legges i vann i X minutter (etter størrelse etc) også fyller krystallene seg. Matten holder seg kald i 3-5 dager og jeg er veldig fornøyd med den. Brukte den i buret når vi kjørte på langtur og slikt.

Har testet en variant med gel iår men den blir ikke så veldig kald.

Dekken er jeg skeptisk til da hunden avgir varme og man kan om man ikke passer på ende opp med en varm hund da dekkenet blir varmere pga vannet blir varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er overhodet ikke varmekjær, da ville poenget med en slik matte falt litt bort :P

@AnetteN aha, har selv kun sett på matte med gel, men da kan kanskje varianten som legges i vann være et bedre alternativ! :)

Har prøvd nå den med gel på to flyturer og hatt i buret og slikt på disse turene og syntes ikke de var såå bra som jeg håpet! Skal ta med en større en og prøve men jah.. Forøvrig så er den som legges i vann, den blir ikke fuktig etterpå, jeg henger de opp et par minutter så det renner av litt også kan jeg legge de i bilen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor enkle er de å ta med seg rundt omkring? Kan de rulles sammen etc eller blir de helt stive? Tanken er jo å kunne ta den med på treninger og lignende, men da må den være enkel å ta med seg.

Bretter de sammen/ruller ja :) gel matten også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...