Justisia Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Er det noen som kjenner til og har tips om gode behandlere for låsninger i rygg og muskulatur på Østlandet. Helst i Sarpsborg og omegn. Det er til hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Kristin Halle - Frogn kommune 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Torhild Malmer er dyktig Asker Dyreklinikk. Men mulig det er litt langt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Jeg er blitt anbefalt en som heter Mona Hagstrøm(Opp med halen) som holder til i Fredrikstad. Jeg har ikke vært hos henne selv, men jeg vet at flere i agilitygruppa vi trener med har vært veldig fornøyd med henne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Kristin Halle Geir wiik (Groruddalen dyreklinikk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts