Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpetreff/sosialisering


Kristiin
 Share

Recommended Posts

Kult! Jeg har ikke omreg Rutta til Nkk enda :P tenker å surre meg på valpeshow i oktober? Er det ikke noe da? Vi må trene på alt vi

Utstillinger og valpeshow følger jeg ikke med på. Men der minte du meg på at han kanskje burde få være med en tur. For å se på om ikke annet :D

Jeg jobber for det meste til 16.00 på hverdager og har fri så godt som hver helg. Så jeg er iallfall for det meste tilgjengelig :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det får dere når hun er litt eldre og vil gå litt lengre tur enn 10 minutter

Det er vi med på

Er stort sett hjemme i sommer, så det løser seg

Skal til frisøren kl 13 tirsdag :(

Men har en del fri ellers! Type man, ons, tors å fre :P kan godt gå tur først, men da har min så mye energi å såå lyst te å hilse på valper at det fort blir litt surr :lol: når passer det dere andre?:)

Da er det god trening da kan jo ta det utpå dagen, eller fra morgenen av?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skole fra 10-12 å frisør å agilitytrening på kvelden på tirs så da tror jeg ikke jeg rekker å presse inn treff. :) Men er helt åpen andre dagene, man/fre har jeg fri hele dagen. :)

Jeg jobber hver dag ellers men vi finner da alltids på noe, en ettermiddag eller helg kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:| Er lille maligatoren blitt så stor? Større enn Keo, jo!

Jepp, maligator så stor :blink:

Fint med rusletur og avslutte med lek da, så blir de kjent og får tøyla litt lopper først :P noen som kan tirsdag formiddag? Jeg har friii da!

Tirsdag er jeg egentlig på skolen, men det er mulig jeg ikke har standard undervisning, vet ikke enda :P Ellers har jeg fri fredager, sånn utenom morgensamling, og foring noen helger.

Skal til frisøren kl 13 tirsdag :(

Men har en del fri ellers! Type man, ons, tors å fre :P kan godt gå tur først, men da har min så mye energi å såå lyst te å hilse på valper at det fort blir litt surr :lol: når passer det dere andre? :)

Se over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vil spikre en date på søndag denne uka, eller\og en ettermiddag i neste uke (ikke onsdag) ?

Til info- Rutta er visst redd store hunder som er intense/busete. Så vi vil gjerne rusle litt tur sammen før de evt slippes, så hun ikke er så redd :) Vet ikke hvordan det er med valper, men føler meg trygg på at det går bra, hun trenger bare litt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vet ikke om jeg skal noe, ting blir ofte gjort litt på sparket her... Er ferdig på skolen 15.15, hvis ikke det blir noe spesielt opplegg pga spesialdag.

Hvis det er et sted jeg kommer meg til(som ikke krever alt for lang reiseveg med buss og valp) og jeg ikke er dårlig lengre så blir jeg gjerne med(så sant det ikke dukker opp noe annet sånn plutselig) :)

Vet ikke om noen plasser rundt her da som fungerer til trening, jeg mangler litt lokalkunnskap. Jeg pleier bare å ta en økt nå og da på gangstien, grussparkeringa ved kvål stasjon eller en utrafikkert vei, til nød på en grillplass langs elva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...