presa baby boy Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Hei jeg har en valp som blir veldig glad viss jeg bytter litt på maten så tenkte på tunfisk og sånt men finner ingen som ikke inneholder salt er det noen som veit noe om det?Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
Khela Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Jeg ville uansett vært litt forsiktig med tunfisk pga tungmetaller og hatt svært moderate mengder i maten. 1 Siter
Tekopp Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Er tunfisk i olje ett alternativ? Ellers er det å kjøpe div fisk i frysedisken også smart (og billig). Siter
Guest Yellow Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Vet ikke ang. tunfisk, men jeg kjøper mye torske- og laksefilet fra First price (Kiwi) til min hund, disse er ikke tilsatt salt. Jeg gir det rått, men om hunden ikke er noe vant til å få rå mat, så kan det jo kokes og. Siter
simira Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Hvorfor ikke bruke råfòr laget for hund, eller bare rent kjøtt? 1 Siter
presa baby boy Skrevet 10. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Fordi kjøtt er kjøtt og fisk er fisk ja får prøv og kjøp en slags fisk til han takk yellowSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
Mardina Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Fordi kjøtt er kjøtt og fisk er fisk � ja får prøv og kjøp en slags fisk til han takk yellow� Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Hunder kan fint spise både rått kjøtt og rå og kokt fisk Med kjøtt må du huske å ikke gi hunden noe som er varmebehandlet. Det kan splintre seg i magen og være farlig hunden. Men du kan fint gi f.eks koteletter, rå kyllinglår, rå laks osv. Siter
presa baby boy Skrevet 10. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Ja varmebehandlig vil det si viss jeg tar kylling/biff og tørker det til en jerky er det skadelig og salt og krydder er vell heller ikke braSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
simira Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Tørket kjøtt er også helt kurant så lenge det ikke er saltet og/eller krydret. Det gjelder uansett type kjøtt. Siter
Mardina Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Ja varmebehandlig vil det si viss jeg tar kylling/biff og tørker det til en jerky er det skadelig og salt og krydder er vell heller ikke bra Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Varmebehandling vil si at hvis du f.eks lager kyllingvinger til deg selv, så kan du ikke gi restene til hunden etterpå. Det er fy-fy! Du trenger ikke tørke kyllingen til noe som helst, bare gi den som den er. Siter
presa baby boy Skrevet 10. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Ja men tenkte som snaks til trening og sånt når jeg nevnte jerky ja jeg kjøpte lakse file til hanSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
presa baby boy Skrevet 10. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Gir dere med el uten skinnSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
lucy Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Varmebehandling vil si at hvis du f.eks lager kyllingvinger til deg selv, så kan du ikke gi restene til hunden etterpå. Det er fy-fy! Du trenger ikke tørke kyllingen til noe som helst, bare gi den som den er. Tror du glemte å presisere at det er varmebehandlet bein du tenker på? varmebehandletkjøtt er selvfølgelig helt ok, og det meste av RÅ bein.Gir dere med el uten skinnSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Gi gjerne med skinnet om han vil ha det Siter
presa baby boy Skrevet 10. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 OkSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
presa baby boy Skrevet 10. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Takk for svarSent fra min GT-I9505 via Tapatalk Siter
Mardina Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Tror du glemte å presisere at det er varmebehandlet bein du tenker på? varmebehandletkjøtt er selvfølgelig helt ok, og det meste av RÅ bein. Gi gjerne med skinnet om han vil ha det Gjorde visst det gitt Bra du rettet på meg Siter
presa baby boy Skrevet 10. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Ja han slukte det i seg med skinnSent fra min GT-I9505 via Tapatalk 1 Siter
Recommended Posts