Zitka Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Hårek den hardbalne Jeg har hele tiden sagt det at hvis jeg skal ha en bulldog, så skal han hete det Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Bruv Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Skal du ha schäfer? Fra hvilket kull? Jeg hadde tenkt å kalle min hund Idefix...men så ble det en tispe fra P-kull istedetfor hann fra I-kull. Tenkte også på Phenix, Guvenør, Major, Hades, Pioner. Synes det er så mange fine hannhundnavn, tispenavn er derimot umulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Hvorfor ikke Baker? Det var et kult navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Hva kan jeg si? Det nærmer seg valpehenting, og valpen har fremdes ikke noe navn. Familien min er litt oppgitt. I dag da jeg støvsuget bak en kommode her så fant jeg et skilt der det står Baker Street (riktignok ikke 221B men...) Burde jeg ta det som at tegn at han bør hete Sherlock? Jeg synes både Sherlock og Baker er innafor. Hvorfor ikke Watson, han er jo like sentral skikkelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Torvald 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Ares Krigens gud i gresk mytologi, sønn av Hera og Zevs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Lord Sir Mister Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Gå inn på Dogweb og se på rasen din der . Kan finne mange fine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Synes valpen kan hete Bloggen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Jeg stemmer og for Baker! Slår du Doctor Who og Sherlock Holmes i et Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 8. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2015 Bjørnson, Asbjørnsen, Prøysen, Egner, Wergeland, Heyerdahl, Munch, Ottosen (Kristian), Tidemand (Adolph), Collett (Camilla), Kjelsberg (Betzy), Vestly (Anne-Cath). Det blir en norsk en, eller? Om du har lest noen av de første krimbøkene til Karin Fossum, så har hovedpersonen der en stor bamsehund som heter Kolberg, synes det navnet er kult. Eller Holmes, siden du liker Sherlock. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts