Gjest Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 https://www.thedodo.com/why-do-dog-paws-smell-like-fritos-1179854909.html THESE GUYS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Hva folk finner ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Pseudomonas?! Jeg skulle ønske jeg ikke visste... Personlig synes jeg det lukter kokt ris, og at det er en god lukt, men pseudomonas lukter da slett ikke godt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Jeg har aldri tenkt popcorn når vi har fått dyrket frem pseudononas Så da forklarer det hvorfor jeg aldri har luktet popcorn fra hundepotene :lol: Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Jeg syns hundepoter har en tendens til å lukte svakt surtå, bare iblandet litt jord og slike ute-lukter. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Da jeg så overskriften først, leste jeg litt fort, og tenkte at nå spør Kanger om hvorfor det lukter popcorn, og da tenkte jeg at det kan hun da jammen få forske litt på..! Men så var det noen som hadde gjort det allerede faktisk..! *pønske ut andre mer eller mindre unyttige ting man kan forske på* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Jeg synes de lukter honning jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 De jeg har snusa på, inkl min egen, lukter ris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 4. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2015 Jeg syns hundepoter har en tendens til å lukte svakt surtå, bare iblandet litt jord og slike ute-lukter. Samme her, evt litt gresslukt. Ikke popcorn, eventuelt lukter popcornet mitt annerledes enn normalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2015 Syns heller ikke de lukter popcorn, men jeg syns hundepoter er ei skikkelig god lukt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2015 Er jeg den eneste som ikke lukter på potene til bikkjene mine her, eller?? Aner ikke hva de lukter, jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts