Turb Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 La merke til noe underlig. Alle innlegg ser ut som om de er skrevet en time tidligere enn det de egentlig er. Er det noe rart med min datamaskin, eller finnes det en egen sonentid (som da går en time saktere enn resten av klokkene mine )? Siter
Symra&Pippin Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 La merke til noe underlig. Alle innlegg ser ut som om de er skrevet en time tidligere enn det de egentlig er. Er det noe rart med min datamaskin, eller finnes det en egen sonentid (som da går en time saktere enn resten av klokkene mine )? Hos meg stemmer tiden, så det har nok noe med dine innstillinger å gjøre. Siter
Tekopp Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Hos meg stemmer tidspunktene også. Har du gått i "kontrollpanelet" ditt og haket av for GMT +1 (i dropdownmenyen) og haket av for korrigering for sommertid? Siter
Turb Skrevet 31. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Hahaha nei det har jeg sikkert ikke tenkt på å gjøre Siter
Pringlen Skrevet 31. Mai 2015 Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Hos meg stemmer tidspunktene også. Har du gått i "kontrollpanelet" ditt og haket av for GMT +1 (i dropdownmenyen) og haket av for korrigering for sommertid? Her er det haket av riktig. Men viser en time for tidlig på tab'en. På laptopen, derimot, er tiden riktig.... Jeg ikke forstå Siter
Recommended Posts