Gå til innhold
Hundesonen.no

Pepper trenger pass! 21.06 - 28.06


Cattn
 Share

Recommended Posts

Hei! Nå har det seg slik at jeg skal til Gjøvik 1 uke i juni.. Og småen trenger derfor pass! Han vil da være fylt 8 mnd :) Noen som kunne tenke seg å passe en aktiv men super kosete og grei hund denne perioden? Blir fra sånn 12.00 ish søndag 21.06 til seint ettermiddag søndag 28.06 Han er i litt trassalder om dagen så er ikke alltid han er så veldig fornøyd med å måtte høre etter. Men ellers så liker han fint late dager i sofa som dager med lang skogstur og mye sosialt :) Er ikke stabil på innkalling kan derfor ikke gå løst (ei heller ikke siden det er båndtvang), trekker endel i bånd men har snutebånd til han om det skulle være ønskelig å få med :) Han som andre hunder er litt hobby anorektiker innimellom! Men han får frokost og middag, men får bare ha skålen på gulvet i 10 min, av den grunn at han fjaser noe voldsomt når han eter! Er rett og slett for å få en ordentlig rutine på det, derfor er det en veldig viktig ting! :) (Tar den såklart ikke vekk etter 10 min om han da står å spiser, men tar vekk når han da går fra skålen) Hvis noen er interessert så gi meg gjerne en lyd om det er noe mer du lurer på osv :D:DSmaringen_zpshefyiwyr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han vant med katt? Våre er relativt hundevant, men de hundene de har vært borti har vært veldig forsiktige eller kattevant i utgangspunktet.

Har to katter selv så det skal ikke være noe problem.. Han kan finne på å bykse etter de plutselig! Men gjør de ingenting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde forsåvidt passet oss ypperlig om det ikke blir stress for ham?

Han elsker alle mennesker og jeg har fram til nå ofte plassert han fremmede steder og gått for å komme tilbake 1 time eller lengre senere! Så tror ikke det blir stress for han ;)

Hadde jo vært perfekt for meg også :D

Eneste er at jeg får jo ikke fraktet han mellom dere.. men betaler såklart drivstoff! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...