Zitka Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 Takk for svar Da kan det hende jeg rekker det, håper ikke rallyringen er langt unna Dette kan bli interessant, vi har aldri gått rally før, ei heller har vi sett en rallykonkurranse før eller trent noe særlig på det. Aner ikke hva alle skiltene betyr engang Og Inya har aldri prøvd seg på noen konkurransebane før Men noen må jo stå for underholdningen også Ordner seg! Lykke til Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 Ordner seg! Lykke til Sent from my iPhone using Tapatalk Fikk nettopp mail fra hun som styrer med rallyen, mine går som noen av de første, så da skal vi rekke det med relativt god margin Og takk, det kan vi trenge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 2. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2015 Noen som vet/husker hva det koster i inngang for publikum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Er det noen som vet når lydighet begynner på lørdag og søndag, og når agility begynner på søndag? Evt hvor jeg finner en fornuftig programoversikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Juli 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Programmet ligger her http://web2.nkk.no/no/nyheter/PM+NKK+Trondheim%21.b7C_wlvMW6.ips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Søndag skal jeg blant annet følge med på beardisene, men hvem kjenner jeg, i tillegg til Line med Smula, som skal stille på lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Søndag skal jeg blant annet følge med på beardisene, men hvem kjenner jeg, i tillegg til Line med Smula, som skal stille på lørdag? Du kjenner ikke meg da, men jeg skal stille Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Du kjenner ikke meg da, men jeg skal stille Sent from my iPhone using Tapatalk Johoho, har kjent deg lenge jeg. Når og hvilken ring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Johoho, har kjent deg lenge jeg. Når og hvilken ring? Kl 10 i ring 6, tror jeg Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Tenker jeg stikker innom på søndag morgen, jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Kl 10 i ring 6, tror jeg Sent from my iPhone using Tapatalk Oj, samtidig som Line stiller i ring 10. Får løpe som strikkball jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Oj, samtidig som Line stiller i ring 10. Får løpe som strikkball jeg da. Jeg kommer nok ikke inn før nærmere 10.30 mistenker jeg Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Om noen som kjøper seg program gidder å sende meg pm med bilde av siden med påmeldte ES hadde jeg blitt glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Lykke til alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Johoho, har kjent deg lenge jeg. Når og hvilken ring? Kl 10 i ring 6, tror jeg Sent from my iPhone using Tapatalk Noen er jo mer lik seg enn andre.. Jeg ekke i ring 6, men i ring 3 Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2015 Søndag skal jeg blant annet følge med på beardisene, men hvem kjenner jeg, i tillegg til Line med Smula, som skal stille på lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2015 Angre seg! Jeg bestemte meg nemlig for å bli hjemme i dag av diverse grunner. Er du der i morgen også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. Juli 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2015 Angre seg! Jeg bestemte meg nemlig for å bli hjemme i dag av diverse grunner. Er du der i morgen også? Nei, da har vi spesial nede på Ler. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts