Turb Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Hvilke krav er det til hund og fører for å starte D-spor? Leste i det nye reglementet, men skjønte ikke helt om kravene til kjent mentalstatus osv gjaldt for D spor eller først gjaldt C sporet. Ei jeg kjenner har lyst til å starte med sin amerikanske cockerspaniel og lurer på hvilke ev tester hun må ha for at hunden skal kunne starte. Siter
mokken Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Kjent mental status gjelder først i C nå, tidligere har det vært I D. Ingen andre krav enn at man må ha med resultatbok/blåbok, samt vaksinasjonspapirer. Siter
Guest Snusmumrikk Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Kjent mental status gjelder først i C nå, tidligere har det vært I D. Ingen andre krav enn at man må ha med resultatbok/blåbok, samt vaksinasjonspapirer. Og betalt startkort/startavgift til NBF Siter
Turb Skrevet 21. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Takk Da skal jeg formidle det videre! Hun har fått høre så himla mye rart, feks at hunden må være fullpelsa og at den må ha fått rødt på utstilling osv... Og resultatbok får man kjøpt gjennom NKK sant? Siter
mokken Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Og betalt startkort/startavgift til NBF Takk! Den glemte jeg Takk Da skal jeg formidle det videre! Hun har fått høre så himla mye rart, feks at hunden må være fullpelsa og at den må ha fått rødt på utstilling osv... Og resultatbok får man kjøpt gjennom NKK sant? Resultatbok fåes kjøpt både via NBF og NKK Lykke til! Siter
lykkelig Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Som oftest får du også kjøpt resultatboka på selve stevne. Siter
Carpediem Skrevet 11. August 2015 Rapporter Skrevet 11. August 2015 Husk målebrev også, om du ikke har en hund som stiller i klasse stor. Siter
Kristiin Skrevet 12. August 2015 Rapporter Skrevet 12. August 2015 Kan nox-registrerte hund og starte? Siter
Carpediem Skrevet 12. August 2015 Rapporter Skrevet 12. August 2015 Kan nox-registrerte hund og starte? Ja, det kan de. Det står også om dette i regelverket. Siter
Recommended Posts