MiO Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Mattilsynet-vil-frata-eiere-retten-til-a-avlive-kjaledyrene-8025982.html "Mattilsynet vil endre dyrevelferdsloven slik at eiere som ikke klarer å ta vare på sine kjæledyr, ikke lenger kan få bestemme om dyrene skal avlives. Landbruksdepartementet skal i løpet av høsten avgjøre om dyrevelferdsloven skal endres slik at eierne mister denne valgmuligheten, melder NRK." artikkelen fortsetter 4 Siter
Tekopp Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Forsto det slik at dette bare er å gå tilbake til gamle regler? Bra greier hvertfall, totalt kokko at tidligere eier skal få lov å bestemme slik, når de blir fradømt retten til å ha dyr. Siter
simira Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Tittelen er jo fullstendig misvisende. Heldigvis. 5 Siter
Malamuten Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Tittelen er jo fullstendig misvisende. Heldigvis. Det tenkte jeg også, whaat liksom, men heldigvis var det mye mer fornuftig Siter
Artemis Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Har lagt til litt i emnetittelen så den ikke skal misforstås. Mod. Artemis Siter
simira Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Har lagt til litt i emnetittelen så den ikke skal misforstås. Mod. Artemis Hjelper ikke på tittelen i avisartikkelen da. Siter
Artemis Skrevet 21. Mai 2015 Rapporter Skrevet 21. Mai 2015 Hjelper ikke på tittelen i avisartikkelen da. Nei, men det kan jo ikke vi gjøre så mye med. Forholder oss bare til de rapportene vi får. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.