Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppdrettere strihåret/korthåret vorsteher


Guest Bølla
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta

Vet at Rypesteggens har fått mye premier på jakt på sine avkom. Ellers kan jeg sende deg et navn i morgen på en fyr som er skikkelig oppdatert på linjer og gode kull etter det du krever på både kort og strihår. Han har selv vorsteh og leser og kan stamtavler. Det spørs jo hva du er ute etter i hundene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Bølla

Vet at Rypesteggens har fått mye premier på jakt på sine avkom. Ellers kan jeg sende deg et navn i morgen på en fyr som er skikkelig oppdatert på linjer og gode kull etter det du krever på både kort og strihår. Han har selv vorsteh og leser og kan stamtavler. Det spørs jo hva du er ute etter i hundene

Jaktegenskaper Er viktig da hunden skal brukes på jakt. Ikke ekstremt avlet den ene eller andre veien, rasetypiske i sin helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Jaktegenskaper Er viktig da hunden skal brukes på jakt. Ikke ekstremt avlet den ene eller andre veien, rasetypiske i sin helhet.

Jakt i skog eller høyfjell eller kombi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Kombinasjon.

Ok har det travelt nå på morgenen men skal finne fram kontakt info til han jeg ville forhørt meg om. Han kjenner godt til linjer og alt du forventer av en hund selv. Men nå må jeg stikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...