Gå til innhold
Hundesonen.no

lady-fiona.moo.no

victoria_e

Recommended Posts

Skrevet

Synes kanskje menyen var litt lang, og dermed blir siden kanskje litt rotete :D Så burde du ha samme farge på alle sidene, ellers var siden bra, spennende lesestoff :D

Skrevet

ok takk for kritikk, enklere da for da vet jeg hva jeg kan forandre på :) Håper flere besøker siden min å skriver i gjesteboka det er nemelig kjempe hyggelig :D + at flere kommer med kritikk :)

Skrevet

Kjempe fin side. Er enig med _aussie_ når det gjelder meny og bakgrunner, men ellers en veldig fin side :)

Har skrevet i gjesteboka :)

Skrevet

Siden din er fin den :icon_redface:

Enig i at fast bakgrunnsfarge ser penere ut (sier jeg som skaffet meg samme bakgrunn for ca 2 uker siden :D)

Skriften på siden om Lady er pitteliten, gjør den gjerne litt større :)

Gjesteboken er signert!

• 1 month later...
Skrevet

ganske grei side du har da :) helt enkelt har nettopp fått meg ny side jeg og, litt enklere enn den jeg hadde men er litt pynt på denne og da :)

Skrevet

Fin side du har, men det som "irriterer" litt er reklamen helt oppe...

Takk :) Ja jeg vet det,det er veldig irriterende med reklame <_<

Men vurderer kanskje å gå over til home.no eller freewebs.com det er jo så mye reklame på pico :)

Guest Per Olav
Skrevet

Nå har jeg mixa å fikset på siden min :)

http://www.lady-fiona.moo.no

Dere må bare komme med krittik,for da er det jo enklere for meg å gjøre den enda bedre :)

Signer gjerne gjesteboka :)

Med forbehold om at jeg bare har sjekket siden i FireFox og at jeg er vel for konservativ m h t slikt, men siden du spør ;) : Det positive er at siden lastes fort, - det er viktig for de som ikke har bredbånd eller ADSL. Det andre som jeg liker er at den er oversiktlig og grei. Det som *jeg* synes er negativt er at bakgrunnen tar fokus fra innholdet på sidene. Du har endel brutte linker (slik som her http://www.piczo.com/lady-fiona?g=4291868&cr=3 ) - noe som går igjen på flere sider, og jeg er litt usikker med hensikten med linken fra "I Love Fiona". "Tilbake-knappen" kunne kanskje være mere markert?

--

Per Olav

Skrevet

Jeg har ikke så mye annet å si enn det Per Olav allerede har sagt, jeg synes flott at du har samme bakgrunn på alle sidene, og siden din er veldig oversiktelig og fin :)

Mange flotte bilder av Lady og Fiona.

Gjesteboken er signert, og ps: du må bytte ut buttonen som linker til meg, for navnet mitt er feilstavet på den du har...

• 4 months later...
Skrevet

Fin, grønn, lay :)

Ikke så veldig "utenom det vanlige", men man "trenger" jo ikke det heller!

Fine bilder inne på bildesiden, hihi - Lille Lady hoppet fint over de stokkene gitt :)

Skrevet

Fin, grønn, lay ;)

Ikke så veldig "utenom det vanlige", men man "trenger" jo ikke det heller!

Fine bilder inne på bildesiden, hihi - Lille Lady hoppet fint over de stokkene gitt :P

Takk for det! Nei det vet jeg men fargen skal snart endres :P

Hehe takk, Lady ja hun liker å hoppe over stokker i skogen hun :P

Skrevet

Hjemmesiden var fin den med masse fine bilder ;) Dagboken kunne kanskje hadd farger noe likt resten av hjemmesiden synes jeg :P

Skrevet

Hjemmesiden var fin den med masse fine bilder ;) Dagboken kunne kanskje hadd farger noe likt resten av hjemmesiden synes jeg :P

Takk :P Skal prøve å få ordnet deg :P

Skrevet

Litt enig med Dog Lover, hva med å ha samme bakgrunnsfarge på dagboken som er på hjemmesiden? Personlig synes det jeg var litt ekkelt å ha den overgangen fra grønn bakgrunnsfarge som er på hjemmesiden til en hvit bakgrunnsfarge som er på bloggen :angry: Bare tips fra meg :( Kan hende at grønnfargen som er på bloggen ikke blir så kvass heller hvis du har en annen grønnfarge som bakgrunn :P

Skrevet

Nå har jeg endret på fremside og på dagboka :angry: Synes selv fargen på fremsiden ble for mørk, så det tar vel ikke mange minutt før jeg skifter den :(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...