victoria_e Skrevet 8. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Nå har jeg endrer fargene på dagboka,gjesteboka,fremside og resten av sidene Har også lagt inn flere bilder og en film :angry: Siden
Tine Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Syns det var kjempe fint jeg da :angry: Herlig sommer farger så fint kort på forsiden og
SD Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Ja, enig. Oransjfargen likte jeg veldig godt og bildet vart kjempe fint. Også matcher blomstene på bildet resten av forsiden:)
victoria_e Skrevet 8. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Syns det var kjempe fint jeg da Herlig sommer farger så fint kort på forsiden og Takk :angry: Hihi lurer på hvem som har laget det Det er kjempe fint! Ja, enig. Oransjfargen likte jeg veldig godt og bildet vart kjempe fint. Også matcher blomstene på bildet resten av forsiden:) Hehe takk
Gronnis Skrevet 8. Juli 2006 Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Synes det ble kjempefint jeg! Eneste jeg ikke liker er den forbaska reklamen <_<
victoria_e Skrevet 8. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juli 2006 Synes det ble kjempefint jeg! Eneste jeg ikke liker er den forbaska reklamen <_< Takk! Ahh er så enig, hater den reklamen :angry2:
victoria_e Skrevet 28. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2006 Har nå ordnet ny "layout" er ikke helt fornøyd selv <_< Den svarte teksten visen nesten ikke.. Edit: Ny layout kommer sansynligvis i morgen eller noe sånt :angry:
victoria_e Skrevet 30. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2006 Nå er den nye "layouten" ute Bare kom med kritikk! PS. Fargen på sidene blir i den rosa fargen som er på framsia EDIT: Fargene på dagboka og i gjesteboka blir også endret!
Basse Skrevet 2. August 2006 Rapporter Skrevet 2. August 2006 Jeg synes den rosa fargen i bakgrunnen ble fin, men skal jeg være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg synes den grønne fargen matchet med den rosa på forsiden der? Gjestebokfargen skulle du ordne sa du, så det skal jeg ikke kommentere mer Fin skrift i menyen
Tine Skrevet 2. August 2006 Rapporter Skrevet 2. August 2006 Kjempe herlig side, nei er litt usikkert ang den grønn fargen jeg også Men ellers en grei side
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar