Ozzy Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Skrevet 15. Mai 2015 Fikk en blender her, og tenker at jeg kunne begynne å drikke smoothie. Noen som har noen supre oppskrifter? Siter
Lillekrapyl Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Skrevet 15. Mai 2015 Min favoritt er frosne bringebær, en banan og eplejuice inntil rette konsistens er nådd. Siter
puddellover Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Skrevet 15. Mai 2015 2,5 dl (lett) sjokolademelk og frossen banan, perfekt mellommåltid 1 Siter
Guest Yellow Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Skrevet 15. Mai 2015 Blander bare forskjellig frukt og bær gjerne bare med en skvett vann, eller så tar jeg litt vann pluss naturell yoghurt. De selger poser med frosne jordbær og bærmiks uten tilsatt sukker, handler som regel på Kiwi så har kjøpt det der, men tror mange selger disse. Banan, frosne jordbær og yoghurt (og en skvett vann for at det skal blande seg lettere) f.eks er godt. Ellers tar jeg som sagt bare litt forskjellig av det jeg har, epler, kiwi og druer er og godt f.eks synes jeg. Har blandet i spinat noen ganger og. Siter
Snoffe Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Skrevet 15. Mai 2015 Jeg er litt kjedelig i smoothie veien, men dette er hva jeg pleier å lage: Skogsbær, biola(solbær) og juice (jorbær og appelsin juice). Siter
Orca Skrevet 16. Mai 2015 Rapporter Skrevet 16. Mai 2015 Den vi solgte på jobben min var supergod og enkel. Eplejuice 2 skjeer vanilje-yoghurt (kan sløyfes om man vil ha den sunnest mulig, er jo sukker i vaniljeyoughurt, men er best med) Mango, jordbær eller skogsbør eller valgfri blanding av disse Dødsgodt Siter
Huldra Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Jeg har laget rene grønnsakssmoothier, det er det sunneste. Det er bare å prøve seg frem med alt mulig rart, noe er lettere å få til enn andre ting. Avokado funker, isergssalat funker, spesielt tomat og rødbete setter søt smak på. Ellers squash og asparges er også godt. Siter
Orca Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Jeg har laget rene grønnsakssmoothier, det er det sunneste. Det er bare å prøve seg frem med alt mulig rart, noe er lettere å få til enn andre ting. Avokado funker, isergssalat funker, spesielt tomat og rødbete setter søt smak på. Ellers squash og asparges er også godt. Men blir de gode? Jeg lagde en gang en grønn smoothie som ble ganske god; eple, avokado, noen spinatblader, limesaft og eplejuice tror jeg det var. Ha i nok eple Siter
Huldra Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Men blir de gode? Jeg lagde en gang en grønn smoothie som ble ganske god; eple, avokado, noen spinatblader, limesaft og eplejuice tror jeg det var. Ha i nok eple De blir jo ikke søte som sjokolade eller frukt, men dersom man velger riktig ingredienser og forhold, blir de absolutt drikkbare! Det er en vanesak dette med grønnsaker uansett, og dersom man har kuttet sukker (slik jeg har) er feks cherrytomater forferdelig søtt og god snacks. Alt er relativt. Siter
Lillekrapyl Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Jeg har laget rene grønnsakssmoothier, det er det sunneste. Det er bare å prøve seg frem med alt mulig rart, noe er lettere å få til enn andre ting. Avokado funker, isergssalat funker, spesielt tomat og rødbete setter søt smak på. Ellers squash og asparges er også godt. Bruker du alle råvarene ferske? Jeg bruker mer grønnsaker i juice, men ikke i smoothie. Siter
Huldra Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Bruker du alle råvarene ferske? Jeg bruker mer grønnsaker i juice, men ikke i smoothie. Ja, bruker alt ferskt. Edit: Og så har jeg i isbiter og kaldt vann i tillegg. Siter
Recommended Posts