Shlush Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Har fått overflod av Eplesnegler i akvariet mitt :-) Det er varierende farger, noen hvite, gule, blå, grønne, rosalilla og noen med striper. Det vil derfor bli plukket en tilfeldig fargemix til den som vil ha. De befinner seg i Molde :-) Jeg kan sende, men da må kjøper betale frakt samt noen må forklare meg hvordan jeg pakker dem. Jeg vil da helst sende mandag og tirsdag for å unngå at de blir gående i posten for lenge pga helg. Vet ikke hva frakten blir, kommer vell an på hvordan de pakkes :-) 5kr per stk så lenge det er nok igjen :-) jeg har en del å ta av. Siter
Lillekrapyl Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Jeg vil gjerne kjøpe! De må da sendes. 10 stk Siter
Shlush Skrevet 14. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Jeg vil gjerne kjøpe! De må da sendes. 10 stk Hvordan pakker man dem? :-P gi meg oppskrift. Siter
Lunatic Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Jeg vil og ha! Må også få tilsendt da. Har du bilder av dem? Siter
Lillekrapyl Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Hvordan pakker man dem? :-P gi meg oppskrift. http://eplesnegle.com/sende-snegler-i-posten/ Siter
Raksha Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Jeg og! Tar gjerne ti eller mer om du har. Må sendes her og. Siter
Shlush Skrevet 14. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Da skal jeg sjekke det ut her :-) pakking og pris på sending. Trokke jeg har så mange melkekartonger :-P hehe. Siter
Lunatic Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Du kan fint bruke rene brusflasker også Siter
Shlush Skrevet 14. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2015 Du kan fint bruke rene brusflasker også Kanskje like greit :-) pakke inn i gråpapir da? Siter
Shlush Skrevet 18. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Eller avispapir � Må nesten kunne skrive på pakken :-) navn o.l Skal se om jeg får forsket på pris for sending i mårra. :-) Starter å sende ut snegler neste mandag :-D Kan dere som vil ha snegler og sandsnegler sende meg en PM med antall på Eplesnegler og andresse :-) Så sender jeg i retur kontonummer og beløp. Siter
Lica Skrevet 18. Mai 2015 Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Må nesten kunne skrive på pakken :-) navn o.l Skal se om jeg får forsket på pris for sending i mårra. :-) Starter å sende ut snegler neste mandag :-D Kan dere som vil ha snegler og sandsnegler sende meg en PM med antall på Eplesnegler og andresse :-) Så sender jeg i retur kontonummer og beløp. Neste mandag er en helligdag Siter
Shlush Skrevet 18. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mai 2015 Neste mandag er en helligdag Tirsdag da :-P Siter
Shlush Skrevet 9. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 @raksha @Lunatic Send meg pm med adresse :-) Siter
Raksha Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 @raksha @Lunatic Send meg pm med adresse :-) Ooh hadde helt glemt. *sende* Siter
Lunatic Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Skrevet 9. Juni 2015 Jeg hadde også glemt! Men har funnet ut av at jeg ikke har noen steder å ha dem! De kommer til å ødelegge plantene mine.. Siter
Recommended Posts