Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Ok, vi har store stuevinduer, og over disse har det hengt gardinbrett, disse har skjult noen snedige lysarmatur som lyser veldig godt opp i stua, men de er såpass stygge at de må fjernes om ingen har noen veldig gode tips. Gardinkappe er jo en løsning, men jeg har ikke nye gardiner på budsjettet nå, så da må det finnes noe som passer til alt. Noen tanker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Jeg visste ikke at det (jeg trur du snakker om) het gardinbrett, så jeg har lest strykebrett, og tenkt at DET var da jaggu et spesielt innslag i stua! Kan du ikke dele et bilde, da er det lettere å komme med forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Ok, vi har store stuevinduer, og over disse har det hengt gardinbrett, disse har skjult noen snedige lysarmatur som lyser veldig godt opp i stua, men de er såpass stygge at de må fjernes om ingen har noen veldig gode tips. Gardinkappe er jo en løsning, men jeg har ikke nye gardiner på budsjettet nå, så da må det finnes noe som passer til alt. Noen tanker? Jeg fjerna alle gardinbrett etter foreldrene mine og satte opp gardinstenger. Men det løser jo ikke skjuleproblemet ditt. Hva med å bare male gardinbrettene i samme farge som taket (altså hvitt, vil jeg tro) inntil videre? Hvis de er veldig stygge kan kanskje en list med nødvendig bredde som går fra vegg til vegg bli bra? Noe sånt, men dere trenger sikkert en bredere list: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Skal prøve å ta bilder, eller bilder er enkelt, men få lagt dem ut fra mobil er verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Skal prøve å ta bilder, eller bilder er enkelt, men få lagt dem ut fra mobil er verre. Evt send dem til meg, så legger jeg de ut Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Evt send dem til meg, så legger jeg de ut Sent from my iPhone using Tapatalk Deal! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Takk! som dere ser må vi bestemme oss nå om de skal bort eller ikke pga maling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Takk! som dere ser må vi bestemme oss nå om de skal bort eller ikke pga maling. Ja, gud, ta dem bort. Med mindre dere skal dyrke hasj i vinduskarmen er det helt unødvendig med lysstoffrør på stua. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Ja, gud, ta dem bort. Med mindre dere skal dyrke hasj i vinduskarmen er det helt unødvendig med lysstoffrør på stua. Hyyyyyysj! Men ble ikke så ille bak bretta, ble dempet og mykere da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Hyyyyyysj! Men ble ikke så ille bak bretta, ble dempet og mykere da. Ja, bak brett er det jo greit, men uten? Guriland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Ja, bak brett er det jo greit, men uten? Guriland. Ha det slik er ikke aktuelt nei, derfor jeg spør den allvitende sonen om råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Ha det slik er ikke aktuelt nei, derfor jeg spør den allvitende sonen om råd Jeg synes de listene Heidi viste var ganske fine. De samler ikke støv sånn som gardinbrett gjør feks. Men det krever jo omtrent like mye jobb å sette dem opp som å ta ned lysstoffrør, så jeg veit sannelig ikke... Kan det være aktuelt å trekke en sånn gardinvaier (altså sånn metall med strikkfunksjon som er belagt med gummi og har kroker i endene) fra ene siden av rommet til den neste, og henge kapper på den inntil videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Jeg synes de listene Heidi viste var ganske fine. De samler ikke støv sånn som gardinbrett gjør feks. Men det krever jo omtrent like mye jobb å sette dem opp som å ta ned lysstoffrør, så jeg veit sannelig ikke... Kan det være aktuelt å trekke en sånn gardinvaier (altså sånn metall med strikkfunksjon som er belagt med gummi og har kroker i endene) fra ene siden av rommet til den neste, og henge kapper på den inntil videre? Og de listene blir veldig brede pga plasseringen på lyset. Kapper er enkelt nok å henge opp altså. Men jeg er fullstendig ubrukelig på farger og finne noe som passer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Sånn har vi det på stua Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 ImageUploadedByTapatalk1431525844.093169.jpg Sånn har vi det på stua Sent from my iPhone using Tapatalk Ikke dumt,men mye jobb for å få det pent. Akkurat nå heller jeg mot å plukke ned hele skiten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Ville plukket ned Dere har jo så fine vinduer så tror det vil kle veldig godt å være åpent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Ikke dumt,men mye jobb for å få det pent. Akkurat nå heller jeg mot å plukke ned hele skiten. Om dere ikke trenger lyset så er det definitivt den enkleste og rimeligste løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Jeg hadde nok tatt de ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Om dere ikke trenger lyset så er det definitivt den enkleste og rimeligste løsningen. Må vel egentlig ha elektriker til det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Må vel egentlig ha elektriker til det? Ligger ledningene i veggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 13. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Ligger ledningene i veggen? Nei, men er fastmontert, ingen stikkontakt å nappe ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Nei, men er fastmontert, ingen stikkontakt å nappe ut. Da må du ha elektriker for å fikse akkurat det - be dem sette stikkontakter der istedenfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2015 Endte med å få dem fjernet. Godt lys eller ei, så lenge jeg nekter gardinbrett så var det for mye styr med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2015 Kostet det mye med elektriker og sånn? Du må legge ut bilder av hvordan dere får det etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts