Snøfrost Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 takk for en god latter .... og så håper jeg ingen av mine vil gjøre noe tilsvarende i fremtiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 takk for en god latter ... og så håper jeg ingen av mine vil gjøre noe tilsvarende i fremtiden Enda en bekymring å ha med seg når man kjøper valp. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minutt Skrevet 13. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2015 Her er analsekret gjennomsiktig på begge hunder - og det lukter helt forferdelig (blanding av råtten fisk og metallisk lukt). Men de har aldri hatt problem med kjertlene, så kanskje væsken blir brunaktig om det er problemer? Eller, som de over sier, at det kan være mye forskjellige farger og lukter. Begge mines er like i lukter og kommer kun ved diare (da de ikke får tømt kjertlene ordentlig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2015 For det første eww og for det andre hahaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts