tmp Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2015 Har noen erfaring med å handle derfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2015 Jeg har gikk veldig greit! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 11. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2015 Samme greie som ebay virker det som, hvor jeg har handlet bare en gang. Er skeptisk til sånt, men det er sikkert ubegrunnet og bare å kaste seg i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2015 Har handlet MYE der og er veldig fornøyd. Mye er veldig mye billigere enn i Norge for nøyaktig samme varen. Er sluttet å handle på Ebay etter jeg fant Ali i grunn. Og så og si alltid gratis frakt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2015 På hvilken måte er Aliexpress bedre enn Ebay @WelshenNemi? Kjøper alltid masse på ebay, gøy om det har kommet en enda bedre erstatter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2015 Jeg har ei venninne som sverger til aliexpress, har ikke hørt en eneste negativ ting til nå. Har aldri handlet der selv, men det er fordi jeg er ubesluttsom når jeg får for mange valg. edit: Og deeer var det to par nike free run på vei til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 11. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2015 På hvilken måte er Aliexpress bedre enn Ebay @WelshenNemi? Kjøper alltid masse på ebay, gøy om det har kommet en enda bedre erstatter på det jeg har det kjøpt er det ofte mye billigere. Synes Ebay nå ofte har fått spinndyr frakt, der Ali som oftest har gratis frakt på mye det samme. Men dyreutstyt har jeg hitil kjøpt på Ebay fortsatt, siden Ali ikke har hatt det jeg har lett etter. Har f.eks kjøpt dashcam til 600kr med minnekory, der tilsvarende spesifikasjoner her koster ca 3000kr + kort. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts