rosinbolle Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Lillebolla har blitt storebolla og vokst ut av senga si. Senga han har fra før er 60x80 cm, og aller helst ønsker jeg meg en helt lik i størrelsen over. Den er genial. Puta kan plukkes ut og erstattes med et teppe, samtidig som bikkjus liker å ligge innrammet. Til min store frustrasjon har Plantasjen slutta å føre disse sengene Er det noen som har en slik i større størrelse å selge, eller en lignende? I så fall blir jeg glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Bonusbilde av babybolle og senga. Så utrolig kjekt med brukbar seng, liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Sier forsiktig at hvis den ikke skal være i bruk kan jeg være interessert i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Sjekket finn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Ja, men ikke særlig bra utvalg akkurat nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Sier forsiktig at hvis den ikke skal være i bruk kan jeg være interessert i den Ikke umulig det, når vi finner en erstatning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Nå leste jeg teksten en gang til, og skjønner ikke helt. En terv, og 60x80 er for lite? Hva slags megaterv har du? Ridgebacken på 40 kg sover i den sengen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 http://www.hooks.no/kategorisidor/hundeseng/968/1/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Nå leste jeg teksten en gang til, og skjønner ikke helt. En terv, og 60x80 er for lite? Hva slags megaterv har du? Ridgebacken på 40 kg sover i den sengen... Viser seg at målene samboern min ga meg er inkludert ramma, så da blir jo selve soveflata litt mindre. Hadde en større hund som hadde samme seng i større størrelse, og den passa, men vi ga den bort. Den nye senga vi kjøpte til Marko er mindre enn den som passa den andre hunden, vi regna jo med å kjøpe storstørrelsen når han ble stor Han er en helt vanlig terv altså Mål innenfor ramma: 40x60, det gir jo mye mer mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Mener de har noe lignende på Europris til 200-300 kr i disse dager, du kan jo sjekke der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 3. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Oh, takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts