Gå til innhold
Hundesonen.no

HFG - lederskapsteori igjen...

Pringlen
 Share

Recommended Posts

Joda, det er individavhengig, det er helt klart. Poenget var at de jeg har SETT som sier at "hunden jobber for ros" egentlig jobber for å unngå korreksjon. Og det er jo det som er litt av poenget i denne "lederskapsdiskusjonen". Ikke at noen hunder faktisk synes det er belønning å få ros og kos av eier. Min hund liker også kos og go'snakk, men som belønning? Glem det, da kan man heller snuse litt på den flekken der borte og finne på noe annet.

Jeg har sett flere hunder som har så høy arbeidslyst at de jobber for ros og et klapp i siden jeg, uten at de er redd for å bli korrigert av den grunn. Min egen er blant dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett flere hunder som har så høy arbeidslyst at de jobber for ros og et klapp i siden jeg, uten at de er redd for å bli korrigert av den grunn. Min egen er blant dem.

Jada, det har du helt sikkert, men nå beskrev jeg hunder JEG har sett, der eier TROR at hunden jobber for ros når den jobber for å unngå korreksjon. Jeg skrev ikke at hunder som jobber for ros ikke eksisterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider