Carina Skrevet 1. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2015 Teite kvinnfolk, Tallibanbarnebarn med mulighet for tan. Fyyy! Masse masse lykke til, håper du får jenta di og at alt går som smurt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Jeg tror hun kommer til å løpe i slutten av mai bare for å få opp litt spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 I slutten av...? Er det gjettelek på hvilken måned du tenker på? Det som er spenningen? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Jeg tror hun kommer til å løpe i slutten av mai bare for å få opp litt spenning WTh!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Jeg tror hun kommer til å løpe i slutten av mai bare for å få opp litt spenning Heia Arya! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Typen til Arya ble flyttet opp til Elite rundering i dag han. Da med 10-10 på runderingen og 9,5-9,5 på feltsøket. Da er han i elite søk, elite spor, högre patrulje, klasse 3 lydighet og godkjent anlagstest vallning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Typen til Arya ble flyttet opp til Elite rundering i dag han. Da med 10-10 på runderingen og 9,5-9,5 på feltsøket. Da er han i elite søk, elite spor, högre patrulje, klasse 3 lydighet og godkjent anlagstest vallning. Høres ut som et brukbart kjæresteemne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Supert med typen til Arya altså - har han fres i snoppen også, så er han perfekt! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2015 Fres i snoppen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 24. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2015 Fres i snoppen ��� Don't ask...! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2015 *fnis* Sukk... alltid valpesyk når Depeyse-bebiser planlegges. Og når de er minismåtroll. Rampete minismåtroll Aryabebis <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2015 Tonje!? Ja venter på Arya nå, og syns vi kan vente en stund av to grunner: eieren av hannhunden kan få sitt kull først så ikke vi kommer for parring midt i valpefødsel og det passet bedre med jobb og kull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Da har Talli fått løpetid, og sist så fikk Arya løpetid en uke eller to etterpå. Om hun bestemmer seg for å løpe nå så håper jeg hun utsetter det pittelitt slik at så hun står 10-12 juli Er det litt mye å kreve syns dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Da har Talli fått løpetid, og sist så fikk Arya løpetid en uke eller to etterpå. Om hun bestemmer seg for å løpe nå så håper jeg hun utsetter det pittelitt slik at så hun står 10-12 juli Er det litt mye å kreve syns dere? Selvsagt ikke, hun er da en veloppdratt brukshund? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Fres i snoppen ��� Uff, min vanvittige humoristiske sans er visst ikke så god allikevel.. jeg bare mente at en så bra hannhund som Qarat så ville Murohy's lover tilsi at det ville være en hake et eller annet sted.. og siden vi snakker parring så er det liksom morsomt å henvise til at det hadde vært typisk om murphy gjorde seg gjeldene med manglende snoppe-fres... bevare så kleint det er å forklare egne vitser! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Da har Talli fått løpetid, og sist så fikk Arya løpetid en uke eller to etterpå. Om hun bestemmer seg for å løpe nå så håper jeg hun utsetter det pittelitt slik at så hun står 10-12 juli Er det litt mye å kreve syns dere? Næsj, ikke for mye i det hele tatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2015 Da løper Arya. Ulydige fillebikkje. Men det ordner seg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 14. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2015 Da løper Arya. Ulydige fillebikkje. Men det ordner seg! De hører sjelden på ønsker fra sånne teite tobeintinger som skal planlegge alt mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 19. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2015 Kjenner savnet etter tassende labber i huset, en treningsvenn og turvenn blir større og større hver dag og kelpien kryper liksom mer og mer under huden min kjenner jeg Krysser fingre for velykket paring og valper! Så blir jeg ikke mindre valpesyk i hvert fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Nydelige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Parring i går som var perfekt dag! Det har vært en "alle odds er i mot oss" uke før parringen. Men den gikk i boks. Nå er det bare til å bestille UL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Nye bilder av Arya i dag. Blir ikke de beste når man skal ta bilder og prøve få hunden til å se våken og fin ut, og beina på rett plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2015 Jeg gleder meg til du har fulle valpelister på dette kullet *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Jeg gleder meg til du har fulle valpelister på dette kullet *sukk* Ittno knussel, je tæk dom aille sju! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Ittno knussel, je tæk dom aille sju! Skrekk og gru! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts