Gå til innhold
Hundesonen.no

Lar du hunden slikke deg i ansiktet?


MiO
 Share

Recommended Posts

Lar og lar. Nora blir litt manisk om hun får lov, så det gjør hun egentlig ikke, men hun har en greie med at hun må slikke på hud om vi koser, så det hender hun "får lov" allikevel. Jeg kan ikke alltid avvise henne, liksom.

Det er ikke fordi det er ekkelt at jeg prøver å holde sånt til et minimum da, det er mest fordi at jeg ikke liker å bli sleika i ansiktet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er det de samme som har funnet ut at de som er vokst opp med kjæledyr har bedre immunsystem?

Ja, litt My slikker på haka og nesa når hun skal være søt og Emma slikker hvor som helst hun finner hud når hun vil ha kos... Om andre spør om å få drikke av vannflaska mi derimot, så merker jeg at

Lar og lar. It's a kelpie.... Tungen går konstant,spesielt på den ene.

Jeg har aldri hatt en slikker egentlig. Når Nico slikker er det mest et kort nuss.

Faktisk foretrekker hun å slikke på klærne våre :|

Loke fikk forøvrig IKKE lov til å slikke overhodet, men det var fordi han siklet noe ekstremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og ja.

Jeg liker i utgangspunktet ikke å bli slikket i ansiktet, men noen hunder er det liksom "greit" med. Jeg lar ikke mine egne hunder ligge å slikke på meg, gjester eller gjenstander, men om de slenger tunga ut en gang når de hilser er helt greit, så lenge det holdes på et minimum.

Hunder som slikker manisk på alt og alle er bare ekle syns jeg..

Så ja til hilsing og kos, men ikke rundt munnen. At Action legger forlabbene på skuldrene mine og slikker meg på halsen og haken for å si hei er jo bare koselig. Fineste kosegrisen :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite nuss på nesen er greit. Rundslikking i ansiktet derimot, nei :P Og det vrenger seg litt inni meg når jeg ser andre la Dixie slikke i vei uten stopp, for jeg pleier ikke la henne få lov. Dixie er noe manisk når det kommer til slikking :P Men jeg pleier ikke å tillate at hun slikker andre folk, ting og gulv. (sofaslikking er ganske irriterende) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khal er en slikker, men han får ikke lov å gjøre det på meg for lyden er helt grusom..

Han slikker gjerne på mannen da, men jeg avbryter er jeg i nærheten, den lyden er så grusomt ekkel..

Åh, så enig! Den lyden... blir tullete. Mannfolket synes det er helt greit å bli sleiket på, han merker det knapt, så om kveldene hører vi slurp, slurp, slurp, slurp av at Meesha ligger og sleiker han på leggen. Han legger ikke merke til det, jeg blir GAL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åh, så enig! Den lyden... blir tullete. Mannfolket synes det er helt greit å bli sleiket på, han merker det knapt, så om kveldene hører vi slurp, slurp, slurp, slurp av at Meesha ligger og sleiker han på leggen. Han legger ikke merke til det, jeg blir GAL!

Mannen her og, han bryr seg ikke litt en gang!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er liksom en del av å ha hund synes jeg. :) Nå har jeg en intens øye og øresnuser som også gir en nuss midt på munnen mens han tar en gjennomgang av ansiktet mitt. Han må bare sjekke veldig nøye at at jeg er fremdels meg når jeg kommer hjem etter en tur ut av huset, men sånne ting gjør han bare på mennesker han ikke har sett på en stund og meg da. Synes han er søt jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...