WelshenNemi Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Vurderer å selge min kickbike Cross max 20D, da Nemi ikke trekker og jeg ikke har helse til å sparke for egen maskin. Er kun testkjørt en gang og har stått lagret tørt. Selges med hundefeste. Nypris kr 5190 med hundefeste. Selges for 4500 eller bud. Bor ca 45 min fra Bergen sentrum retning Voss. Må hentes. Selger også mitt Baggen softbelte, da eg vurderer å oppgradere. Er godt brukt, men helt og fint. Strikken er byttet ut for ca 2 år siden og er i god stand. X1 strikk Selges for 200kr eller bud. Har også veske til Baggen beltet. Er bare brukt et par ganger, men har ligget i en boks så ser litt slitt ut. Nypris ca 380kr, selges for 150kr eller bud. Alt utenom kickbiken kan sendes mot at kjøper betaler porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 @Lola Pagola ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Jeg er interessert i veska, tror jeg! Beltet og. 300 pluss porto for begge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Jeg er interessert i veska, tror jeg! Beltet og. 300 pluss porto for begge? Sender pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 22. April 2015 Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Oi, er me naboar? Eg har veldig lyst på kickbiken, så eg kan godt mase om du har solgt den når eg får neste lønning i mai. Er litt avhengig av kva neste bilreparasjon koster og, men veldig veldig lyst på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2015 Oi, er me naboar? Eg har veldig lyst på kickbiken, så eg kan godt mase om du har solgt den når eg får neste lønning i mai. Er litt avhengig av kva neste bilreparasjon koster og, men veldig veldig lyst på! Kommer an på hvor du bor? ? så bra ? bare hyl ut du, så ser vi om jeg fortsatt har den ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 23. April 2015 Rapporter Share Skrevet 23. April 2015 Eg bur rett utanfor Vaksdal City. Ropar ut kring den 15.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 23. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2015 Eg bur rett utanfor Vaksdal City. Ropar ut kring den 15.!Ja Vaksdal er ca 5km etter meg fra Bergen? Edit: den er grei ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 17. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2015 Da er alt solgt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts