Enits Skrevet 22. April 2015 Rapporter Skrevet 22. April 2015 Hei! Vi gifter oss 8. august og reiser i den forbindelse også på en liten minibryllupsreise, og trenger derfor hundepass en liten ukes tid Det blir da fra 6. eller 7. august til 13. august. Vi holder til i Bergen. Noen som føler seg kallet? Lumi er en livsglad oversosial spirrevipp! Finnes ikke noe vondt i henne, men blir som sagt vanvittig glad for andre hunder og mennesker og må derfor gjerne roes ned litt. Tilpasser seg det meste rimelig greit. Går ok i bånd, surrer mye, snuser mye. Ja, lever livet Hun hadde sist løpetid i Februar ( hennes første) så om hun er regelmessig med 6 mnd i mellom er det stor sannsynlighet for at hun har eller får løpetid i det tidsrommet. Siter
lucy Skrevet 22. April 2015 Rapporter Skrevet 22. April 2015 Ååh, vi har superduper lyst til å passe! MEN, litt sjansespill om hun får løpetid :/ Dvs, jeg har passet tispe som plutselig viste seg å få løpetid halveis i passet, uten at jeg merket noe som helst på fjotten (han er visst litt dum når det gjelder damer sånn ), men litt vel risky buisness lell :/ Siter
Enits Skrevet 22. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2015 Kan evt se at vi har noen i bakhånd om hun skulle få løpetid? jeg aner jo ingenting om når løpetid kommer da hun bare har hatt en Siter
lucy Skrevet 22. April 2015 Rapporter Skrevet 22. April 2015 Kan evt se at vi har noen i bakhånd om hun skulle få løpetid? jeg aner jo ingenting om når løpetid kommer da hun bare har hatt en Ja, det er greit for meg! Passer gjerne en liten lykkelapp Bare hun ikke dreper katter? Siter
tutle Skrevet 22. April 2015 Rapporter Skrevet 22. April 2015 Så lenge jeg har et sted å bo kunne jeg passet om hun kan gå overens med ei lykkelig whipsefrøken Siter
Enits Skrevet 23. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2015 Ja, det er greit for meg! Passer gjerne en liten lykkelapp Bare hun ikke dreper katter? Hun dreper ikke katter, men kan nok løpe etter de om de stikker. Men hun har gått fint overens med både @Cattn og @Wachita sine katter Så lenge jeg har et sted å bo kunne jeg passet om hun kan gå overens med ei lykkelig whipsefrøken Hun hadde elsket en whipsefrøken 1 Siter
tutle Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Hun dreper ikke katter, men kan nok løpe etter de om de stikker. Men hun har gått fint overens med både @Cattn og @Wachita sine katter Hun hadde elsket en whipsefrøken Må bare ha leilighet i orden siden jeg endte med å flytte :whisper: hehe, men passer gjerne jeg altså Siter
Enits Skrevet 23. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2015 Da velger jeg å tro at det hvertfall finnes en løsning når det nærmer seg Ble brått litt utfordrende med hundepass når de som vanligvis hjelper meg skal være med oss Haha Siter
lucy Skrevet 23. April 2015 Rapporter Skrevet 23. April 2015 Hun dreper ikke katter, men kan nok løpe etter de om de stikker. Men hun har gått fint overens med både @Cattn og @Wachita sine katter Hun hadde elsket en whipsefrøken Pusen her er vandt med besøkshunder, så da skal det nok gå helt fint Du får gi meg en lyd når det nærmer seg litt mer 1 Siter
Enits Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Må bare ha leilighet i orden siden jeg endte med å flytte :whisper: hehe, men passer gjerne jeg altså Hvordan går det med leilighetsjakten? Pusen her er vandt med besøkshunder, så da skal det nok gå helt fint Du får gi meg en lyd når det nærmer seg litt mer Vi kan nå møtes å gå tur en dag uavhengig av pass da? Siter
tutle Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Hvordan går det med leilighetsjakten? Jeg har akkurat blitt ferdig med eksamen så har ikke holdt utkikk selv noe særlig, men har hatt en annonse ute uten hell Siter
Enits Skrevet 1. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Jeg har akkurat blitt ferdig med eksamen så har ikke holdt utkikk selv noe særlig, men har hatt en annonse ute uten hell Så kjedelig Hvor leter du etter bolig? og innenfor hvilket budsjett? Siter
tutle Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Så kjedelig Hvor leter du etter bolig? og innenfor hvilket budsjett? Noe jeg kan leve på stipend og jeg vil helst ha noe kort vei til skolen (Kronstad, Årstad/Minde området, evnt fra danmarksplass mot gyldenpris) Siter
Enits Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Noe jeg kan leve på stipend og jeg vil helst ha noe kort vei til skolen (Kronstad, Årstad/Minde området, evnt fra danmarksplass mot gyldenpris) Det var ikke enkelt å finne noe stipendvennlig der som ikke er bokollektiv nei :/ jaiks! Siter
lucy Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Vi kan nå møtes å gå tur en dag uavhengig av pass da? Veldig gjerne! Lumi virkerjo bare helt herlig, vil gjerne treffe hun Siter
Enits Skrevet 2. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Veldig gjerne! Lumi virkerjo bare helt herlig, vil gjerne treffe hun Ja hun sjarmerer de fleste hehe Siter
Enits Skrevet 10. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2015 Leter fortsatt etter noen som kan passe, uavhengig om det kommer løpetid eller ikke Kjenner kontrollnerven min sliter litt nå Sent fra min D6603 via Tapatalk Siter
lucy Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Leter fortsatt etter noen som kan passe, uavhengig om det kommer løpetid eller ikke Kjenner kontrollnerven min sliter litt nå :pSent fra min D6603 via Tapatalk Jeg satser fremdeles på at pass ikke kræsjer med løpetid, så vi kan få Lumibesøk Siter
Eplefe Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Spiser hun katter? Vi har to, nemlig, og de har lite til ingenting i mot hunder (de synes egentlig at store, dumme katter som ikke snakker skikkelig er litt morsomme), men de klarer ikke holde avstand over lengre tid. Siter
Wachita Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Spiser hun katter? Vi har to, nemlig, og de har lite til ingenting i mot hunder (de synes egentlig at store, dumme katter som ikke snakker skikkelig er litt morsomme), men de klarer ikke holde avstand over lengre tid. Jeg har passet Lumi et par ganger og hun er veldig grei med våre katter! Overser dem for det meste egentlig ;p Siter
Wachita Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 Spiser hun katter? Vi har to, nemlig, og de har lite til ingenting i mot hunder (de synes egentlig at store, dumme katter som ikke snakker skikkelig er litt morsomme), men de klarer ikke holde avstand over lengre tid. Jeg har passet Lumi et par ganger og hun er veldig grei med våre katter! Overser dem for det meste egentlig ;p Siter
Eplefe Skrevet 13. Juni 2015 Rapporter Skrevet 13. Juni 2015 I så fall er det ikke umulig at vi kan passe henne om hun skulle få løpetid. Siter
Enits Skrevet 15. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juni 2015 I så fall er det ikke umulig at vi kan passe henne om hun skulle få løpetid. Hun spiser ikke pusekatter Men kan finne på å løpe etter de om de plutselig stikker eller sånt. Hun har vært hos både @Cattn og @Wachita som har katter uten problemer Jeg satser fremdeles på at pass ikke kræsjer med løpetid, så vi kan få Lumibesøk Jeg også! Men, om Eplefe eller Lucy kan passe så anser jeg dette som avklart sånn at vi ikke brått står uten pass hvertfall 2 Siter
Enits Skrevet 28. Juni 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2015 Lumi har fått løpetid nå så da skal hun være ferdig til vi trenger pass 1 Siter
laikamor Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Skrevet 28. Juni 2015 Jeg kommer opp den helga, men dessverre, mest sannsynlig ikke før lørdagen eller søndagen. Håper det løser seg med pass Siter
Recommended Posts