Gå til innhold
Hundesonen.no

Lumi trenger pass! :) (Bergen)


Enits
 Share

Recommended Posts

Hei!

Vi gifter oss 8. august og reiser i den forbindelse også på en liten minibryllupsreise, og trenger derfor hundepass en liten ukes tid :)

Det blir da fra 6. eller 7. august til 13. august.

Vi holder til i Bergen.

Noen som føler seg kallet?

Lumi er en livsglad oversosial spirrevipp! Finnes ikke noe vondt i henne, men blir som sagt vanvittig glad for andre hunder og mennesker og må derfor gjerne roes ned litt. Tilpasser seg det meste rimelig greit.

Går ok i bånd, surrer mye, snuser mye. Ja, lever livet :P

Hun hadde sist løpetid i Februar ( hennes første) så om hun er regelmessig med 6 mnd i mellom er det stor sannsynlighet for at hun har eller får løpetid i det tidsrommet.

11108213_10153547525496677_8206726310318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, vi har superduper lyst til å passe! MEN, litt sjansespill om hun får løpetid :/ Dvs, jeg har passet tispe som plutselig viste seg å få løpetid halveis i passet, uten at jeg merket noe som helst på fjotten (han er visst litt dum når det gjelder damer sånn :P), men litt vel risky buisness lell :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan evt se at vi har noen i bakhånd om hun skulle få løpetid? :) jeg aner jo ingenting om når løpetid kommer da hun bare har hatt en :P

Ja, det er greit for meg! Passer gjerne en liten lykkelapp :D Bare hun ikke dreper katter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er greit for meg! Passer gjerne en liten lykkelapp :D Bare hun ikke dreper katter?

Hun dreper ikke katter, men kan nok løpe etter de om de stikker. Men hun har gått fint overens med både @Cattn og @Wachita sine katter :)

Så lenge jeg har et sted å bo kunne jeg passet om hun kan gå overens med ei lykkelig whipsefrøken :ahappy:

Hun hadde elsket en whipsefrøken :D
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dreper ikke katter, men kan nok løpe etter de om de stikker. Men hun har gått fint overens med både @Cattn og @Wachita sine katter :)

Hun hadde elsket en whipsefrøken :D

Pusen her er vandt med besøkshunder, så da skal det nok gå helt fint :) Du får gi meg en lyd når det nærmer seg litt mer :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Må bare ha leilighet i orden siden jeg endte med å flytte :whisper: hehe, men passer gjerne jeg altså :ahappy:

Hvordan går det med leilighetsjakten? :)

Pusen her er vandt med besøkshunder, så da skal det nok gå helt fint :) Du får gi meg en lyd når det nærmer seg litt mer :)

Vi kan nå møtes å gå tur en dag uavhengig av pass da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :( Hvor leter du etter bolig? og innenfor hvilket budsjett? :)

Noe jeg kan leve på stipend og jeg vil helst ha noe kort vei til skolen (Kronstad, Årstad/Minde området, evnt fra danmarksplass mot gyldenpris) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg kan leve på stipend og jeg vil helst ha noe kort vei til skolen (Kronstad, Årstad/Minde området, evnt fra danmarksplass mot gyldenpris) :)

Det var ikke enkelt å finne noe stipendvennlig der som ikke er bokollektiv nei :/ jaiks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Leter fortsatt etter noen som kan passe, uavhengig om det kommer løpetid eller ikke :) Kjenner kontrollnerven min sliter litt nå :pSent fra min D6603 via Tapatalk

Jeg satser fremdeles på at pass ikke kræsjer med løpetid, så vi kan få Lumibesøk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser hun katter? Vi har to, nemlig, og de har lite til ingenting i mot hunder (de synes egentlig at store, dumme katter som ikke snakker skikkelig er litt morsomme), men de klarer ikke holde avstand over lengre tid. :P

Jeg har passet Lumi et par ganger og hun er veldig grei med våre katter! Overser dem for det meste egentlig ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser hun katter? Vi har to, nemlig, og de har lite til ingenting i mot hunder (de synes egentlig at store, dumme katter som ikke snakker skikkelig er litt morsomme), men de klarer ikke holde avstand over lengre tid. :P

Jeg har passet Lumi et par ganger og hun er veldig grei med våre katter! Overser dem for det meste egentlig ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er det ikke umulig at vi kan passe henne om hun skulle få løpetid. :)

Hun spiser ikke pusekatter :) Men kan finne på å løpe etter de om de plutselig stikker eller sånt.

Hun har vært hos både @Cattn og @Wachita som har katter uten problemer :)

Jeg satser fremdeles på at pass ikke kræsjer med løpetid, så vi kan få Lumibesøk :D

Jeg også!

Men, om Eplefe eller Lucy kan passe så anser jeg dette som avklart sånn at vi ikke brått står uten pass hvertfall :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...