SiriEveline Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Dette begynte for ca 20minutter siden, han lå på siden og rykket til. Tenkte først han drømte, så kanskje hikke (men det stemte liksom ikke helt med hvordan han vanligvis hikker). Så fortsatte det selvom han reiste seg og gikk. Ser ut som det er venstre hofte/bakpart... Noen som har noen idé? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Kan det være at det klør/svir i rumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Kan det være at det klør/svir i rumpa? Kan jo være, men tror han hadde klødd seg med en gang da... men ser ut til å ha gitt seg nå. Men kommer nok til å ha et halvt øye på ham gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Jeg hadde dratt til veterinæren jeg... Det ser så nevrologisk ut. Selv ørene rykker i takt med kroppen O_O Vofsen min har en del rykninger i bakbeina som kan minne om dette, fordi hun får så mye melkesyre-oppsamling hvis hun har gått langt (pga den dårlige formen etter operasjonene). Men de er bare små og søte, som dirring, dette var liksom hakket for voldsomt for en litt melkesyre-rykking... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Jeg hadde dratt til veterinæren jeg... Det ser så nevrologisk ut. Selv ørene rykker i takt med kroppen O_O Vofsen min har en del rykninger i bakbeina som kan minne om dette, fordi hun får så mye melkesyre-oppsamling hvis hun har gått langt (pga den dårlige formen etter operasjonene). Men de er bare små og søte, som dirring, dette var liksom hakket for voldsomt for en litt melkesyre-rykking... Tenkte også nerver, men det har gitt deg så jeg avventer ihvertfall inntil videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Så utrolig merkelig. Det ser jo helt ufrivillig ut. Virker jo som om hunden blir overrasket når det rykker til også. Da han gikk så det ut som at hele muskelen i låret strammet seg ett tiendels sekund. Jeg ville nok ha bestilt en time hos veterinær. Det ser jo ikke akutt ut, så ville ventet til over helga om det ikke forverres. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Så utrolig merkelig. Det ser jo helt ufrivillig ut. Virker jo som om hunden blir overrasket når det rykker til også. Da han gikk så det ut som at hele muskelen i låret strammet seg ett tiendels sekund. Jeg ville nok ha bestilt en time hos veterinær. Det ser jo ikke akutt ut, så ville ventet til over helga om det ikke forverres. Syns ikke det ser såååå merkelig ut jeg, det virker nesten som om det et er en rykning av noe som kiler eller klør, kanskje svir.. Men det kan jo også være nevrologisk såklart. Emma her får noen lignende rykninger når hun har løpetid også har hun fått lignende når hun har vært sår i rumpa. Men det ser jo mer lokalisert ut til hofta her, men det kan jo bare være måten hunden opplever det på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Så rart! Leamus av noe slag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Vanskelig å si, men ved klør pleier huden å rykke, ikke hele bakparten... men som sagt ikke sett mer til det. Dukker det opp igjen sender jeg ihvertfall videoen til veterinær. Men jeg tror og håper det bare var forbigående greie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Krampe av noe slag, tipper jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Ser ut som noe slags spasmer. Aldri sett det hos hund, bare på folk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Ingen råd eller tips. Krysser fingrene for at det er noe forbigående 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Jeg syntes det så ut som leamus, og at reaksjonen i ørene var at han skvatt litt når det skjedde. Men følg med, og vedvarer det ville jeg også dratt til veterinæren! Bedre med en gang for mye. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 DM ? Håper ikke det er noe alvorlig med ham, men jeg ville tatt han til veterinær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 DM ? Håper ikke det er noe alvorlig med ham, men jeg ville tatt han til veterinær. DM? Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Tetris er genetisk fri for DM by parentage.Aner ikke ellers, men hadde det ikke kommet mer hadde jeg ikke gjort mer med det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Degenerative Myelopathy forøvrig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 11. April 2015 Rapporter Share Skrevet 11. April 2015 Tetris er genetisk fri for DM by parentage. Aner ikke ellers, men hadde det ikke kommet mer hadde jeg ikke gjort mer med det. Så bra , det visste jeg ikke, så jeg bare foreslo, DM gir vel, så vidt jeg har forstått, lammelser og rykninger i kroppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts