Aslan Skrevet 25. April 2015 Rapporter Skrevet 25. April 2015 Neste gang håper jeg å få kommet meg litt tidlegare på fellestreninga så vi får hilst på søta 1 Siter
Tekopp Skrevet 26. April 2015 Rapporter Skrevet 26. April 2015 Finingen Gleder meg til neste oppdatering alt Møtte en lapphundvalp som var ca like gammel her om dagen, og måtte nesten kontrollere meg selv for å ikke stjele den med meg hjem. Litt sånn latterlig søt... 1 Siter
Čeahppi Skrevet 27. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2015 Det er godt at de er så søte. Hvis ikke ville jeg slitt med å holde ut valpebitingen. Nå er det sånn at jeg nesten vegrer meg for å stoppe henne fra å gnage på møblene, fordi hun er så søt når hun gnager Her spiller hun iPad 2 Siter
Čeahppi Skrevet 4. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mai 2015 Piija har vært urban igjen, og matmor leker moteblogger:Moteriktig, oversized veskehund i en like tidsriktig Kultbag fra NamastéThe finnish lappdog is a very versitile accessory, and can be worn in a number of various ways. Here, the lappdog is balanced upright in an adorable bunny position, making full use of it's warming function, while also complimenting the model's slim upper body 6 Siter
Recommended Posts