dorab01 Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Hei alle sammen:) Nå som jeg fikk res cert på nkk kristiansand i helgen driver jeg og vurderer å dra til bergen he he. Men har noen tekniske spørsmål hvordan er det å kjøre over fjellet med campingvogn? eventuelt hva gjør dere andre som har flere hunder hjemme? uff dilemma hvor sover man om man har mange hunder? er det noen hoteller som tillater mange hunder? hvilken i så tilfelle? Siter
Ingvild Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Hei alle sammen:) Nå som jeg fikk res cert på nkk kristiansand i helgen driver jeg og vurderer å dra til bergen he he. Men har noen tekniske spørsmål hvordan er det å kjøre over fjellet med campingvogn? eventuelt hva gjør dere andre som har flere hunder hjemme? uff dilemma hvor sover man om man har mange hunder? er det noen hoteller som tillater mange hunder? hvilken i så tilfelle? Hvor mange hunder er "mange hunder"? Siter
xxx12345 Skrevet 15. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Hei alle sammen:) Nå som jeg fikk res cert på nkk kristiansand i helgen driver jeg og vurderer å dra til bergen he he. Men har noen tekniske spørsmål hvordan er det å kjøre over fjellet med campingvogn? eventuelt hva gjør dere andre som har flere hunder hjemme? uff dilemma hvor sover man om man har mange hunder? er det noen hoteller som tillater mange hunder? hvilken i så tilfelle? Jeg skaffer barnevakt til de hundene som ikke skal stilles, og tar fly med en hund og bor på hotell. Men om de tillater hund så har de stort sett ikke restriksjoner på antall har jeg inntrykk av, med mindre du kommer med 5 giganter.. Siter
Snøfrost Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Da har jeg bestilt overnatting på campingplass. Vi blir en ekstra dag for å besøke byen og Akvariet i Bergen. Må jo gjøre litt mer enn å se innsiden av hallen når jeg drar over fjellet for første gang på flere år. Var vel der i 2011 sist. 3 Siter
xxx12345 Skrevet 15. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Da har jeg bestilt overnatting på campingplass. Vi blir en ekstra dag for å besøke byen og Akvariet i Bergen. Må jo gjøre litt mer enn å se innsiden av hallen når jeg drar over fjellet for første gang på flere år. Var vel der i 2011 sist. Jeg har fremdeles ikke sett en dritt av Bergen selv om jeg har vært der mange ganger. Hver gang befinner jeg meg i en hall (eller på hotellet), være seg på utstilling eller i en håndballhall Siter
Snøfrost Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Jeg har fremdeles ikke sett en dritt av Bergen selv om jeg har vært der mange ganger. Hver gang befinner jeg meg i en hall (eller på hotellet), være seg på utstilling eller i en håndballhall Jeg har jo sett Bergen, jeg bodde der i 6 år... Men greit å se igjen byen som sikkert har endret seg litt siden jeg flyttet tilbake over fjellet for 11 år siden. Siter
dorab01 Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 mange hunder er egentlig 9 men for vel pass til 3 så da blir det 6. 2 eller 3 skall stilles. er det noen som vet om det er mulig å leie camping vogn ? føler meg egentlig litt mer komfortabel med camping vogn. Men kanskje det faktisk er billigere å ta bil og overnatte på hotell om det er tillatt å ta med 6 det er små hunder som kommer til å være i bur i løpet av natten og ikke alene da de blir tatt med på utstillingsplassen. Noen som vet om hvilken hoteller som tar hunder i nærheten av bergen? Siter
ceccy Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 HAhaha jeg var sikker på de hadde valp der? haha har ikke fått sjekket opp.. Jeg bare tenkte woo bergen! Vi har valp på spesialen som er søndagen samme helg Spesialen skal være i Fjellangerhallen på Os Siter
Synnikken Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 mange hunder er egentlig 9 men for vel pass til 3 så da blir det 6. 2 eller 3 skall stilles. er det noen som vet om det er mulig å leie camping vogn ? føler meg egentlig litt mer komfortabel med camping vogn. Men kanskje det faktisk er billigere å ta bil og overnatte på hotell om det er tillatt å ta med 6 det er små hunder som kommer til å være i bur i løpet av natten og ikke alene da de blir tatt med på utstillingsplassen. Noen som vet om hvilken hoteller som tar hunder i nærheten av bergen? Hva med campinghytte? Siter
MegaMarie Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Jeg kommer for å se på og kose meg Stiller ingenting selv. Har meldt på 4 (2 gårdshunder og 2 aussier) - + 2 (Valpekjøper sine hunder) Har 2 tisper i ch klassen, så om noen vil hjelpe til, blir vi veldig glade Jeg kan kanskje hjelpe til Jeg skal bare se på hele helgen. Så snille dere er! Tror jeg har fått ordnet meg sjåfør fra utstillingen, men usikkert til, så om noen VET blir jeg glad! Lander 09.15 lørdag Nå har du ordnet deg begge veier 1 Siter
ipadda Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Jeg kommer for å se på og kose meg Stiller ingenting selv. Jeg kan kanskje hjelpe til Jeg skal bare se på hele helgen. Nå har du ordnet deg begge veier Kan jeg booke deg da? Jeg har nemlig plutselig TRE championer påmeldt etter Kristiansand Siter
xxx12345 Skrevet 15. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Nå synes jeg at utvidet frist kan fremskyndes så vi får PM snart Siter
Snøfrost Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Nå synes jeg at utvidet frist kan fremskyndes så vi får PM snart Helt enig! Siter
Yodel Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Jeg kommer for å se på og kose meg Stiller ingenting selv. Jeg kan kanskje hjelpe til Jeg skal bare se på hele helgen. Nå har du ordnet deg begge veier Jaa, tuuusen takk! (Til deg og Pia!) Tror faktisk jeg slenger på Jippi også- om det er i orden for "sjåførene" og kanskje du også kan hjelpe som handler? 1 Siter
Annegru Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Kan jeg booke deg da? Jeg har nemlig plutselig TRE championer påmeldt etter Kristiansand Hvis du ikke får hjelp annensteds fra, får du si fra Jeg skal kun stille åpen klasse tispe og hannhund Siter
AnnChristin Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Lupins bror hadde eiere som trengte veiledning for førstegangsutstillere, så oppdretter betalt utstillingsavgiften og jeg skal vist over med Lupin og Terho! Har med meg en kamerat som har bodd der borte ett år, så vi får nok bare med oss oss selv! Men bare å hyle ut om noen ser oss fordet Siter
Cattn Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Vi har valp på spesialen som er søndagen samme helg Spesialen skal være i Fjellangerhallen på Os Skulle så ønske jeg kunne stille han!! Blir lenge til den muligheten... Siter
ceccy Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Skulle så ønske jeg kunne stille han! Blir lenge til den muligheten... Nei!? Hva skjer? Siter
Cattn Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Nei!? Hva skjer? Han er operert I skulder.. skal oppdatere tråden hans, har vidt bare skrevet I AN.. Blir ikke oppdatert I dag, men bare å spørre på pm om du lurer på når så vi ikke tupper nkk tråden Siter
MegaMarie Skrevet 15. Mars 2015 Rapporter Skrevet 15. Mars 2015 Jaa, tuuusen takk! (Til deg og Pia!) Tror faktisk jeg slenger på Jippi også- om det er i orden for "sjåførene" og kanskje du også kan hjelpe som handler? Ja Jeg vil gjerne hjelpe som sagt. Forresten, skal Pia kjøre deg en vei? Forvirret nå, trodde jeg skulle kjøre begge veier. @RTL er du samme dag som Basenji? For jeg sa vel egentlig til Yodel at hun bare måtte ta med seg masse basenjier, for jeg kunne stille som handler! Men om de ikke går samtidig kan jeg helt klart hjelpe til Siter
Yodel Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Skrevet 16. Mars 2015 Ja Jeg vil gjerne hjelpe som sagt. Forresten, skal Pia kjøre deg en vei? Forvirret nå, trodde jeg skulle kjøre begge veier. @RTL er du samme dag som Basenji? For jeg sa vel egentlig til Yodel at hun bare måtte ta med seg masse basenjier, for jeg kunne stille som handler! Men om de ikke går samtidig kan jeg helt klart hjelpe til Pia har også sagt ja, men er vel kanskje mer praktisk med en sjåfør? Oj oj oj, så snille dere soniser er!!! Du er herved booket som sjåfør og handler, så slenger jeg på vår nybakte INTERNASJONALE sopp JIPPI! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Skrevet 16. Mars 2015 Pia har også sagt ja, men er vel kanskje mer praktisk med en sjåfør? Oj oj oj, så snille dere soniser er!! Du er herved booket som sjåfør og handler, så slenger jeg på vår nybakte INTERNASJONALE sopp JIPPI! Yei Jeg bor hos mamsen og papsen den helgen som bor en gårtur unna utstillingen, så det er lett for meg å hente deg i en fei! I tillegg kan jeg parkere gratis på flyplassen om det trengs. Siter
Ragnhild Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Skrevet 19. Mars 2015 Eg er påmeldt for første gang og må sei eg har litt sommerfugla i magen! PM, kva er det? Epost med nummer og tider og sånn? Viss noken som bur i Bergen vil trene utstillingstrening med meg er det berre å skrike ut (men det kan vi ta i hundetreff-tråden ) Siter
mokken Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Skrevet 19. Mars 2015 Eg er påmeldt for første gang og må sei eg har litt sommerfugla i magen! PM, kva er det? Epost med nummer og tider og sånn? Stemmer det ja Siter
Recommended Posts